05 rujna 2015

prednji kotač, točak, ili već koji anagram

kao što sam davno zaključio u razgovoru sa Duletom Popeskovim, velikim sprinterom i jednim od (dva) osnivača firme Planet Bike, ovaj žljeb na MTB viljuškama je napravljen samo za curice! 

jer svaki pravi bajker nikada neće sumnjati u to da li je dovoljno jako stegao zatvarač, niti je ikada ikom normalnom točak spao usred vožnje???

a kad hoćeš da skineš točak, kao ja danas da bih dotegao konuse (ne tražite mi ključeve na zajam, alat ne dajem NIKOME), poprilično je depresivno da odvrćeš onu "iglu" pet krugova jer točak neće da spadne s viljuške, zbog ovih žljebova.

da fora bude veća, na Lolinoj Meridi sam ovo sastrugao za minut, pre puno godina, jer je viljuška aluminijumska, a danas rodih mečku da konačno isto to uradim na svom čeličnom GT-u, eto čisto jer je padala kiša pa sam imao višak vremena.



Nema komentara:

Objavi komentar