14 rujna 2015

prekid

u subotu sam izveo i onaj najavljeni eksperiment kojim nisam hteo da opterećujem Javnost, nego sam to obavio u potaji. otišao sam na trčanje prema kanjonu reke Gradac znajući da dole na puno mesta nema signala nijednog od mobilnih operatera. kad sam se vratio kući sačekalo me je prijatno iznenađenje, celo trčane je bilo zabeleženo na Live Tracking stranici. što znači da android strpljivo prikuplja podatke u trenucima bez mobilnog signala, pa kad uđe u domet on u paketu isporuči sav "zaostatak". Lola je povremeno virkala na kompjuter i kaže da se par puta pojavio neki prekid pa je dalje nastavilo sa praćenjem, dakle "radi"!

ukupno sam pretrčao 14km, prosekom 10 km/h no napominjem da je bilo i zamišljeno kao izlet/odmor/trčanje i eksperiment sa tim Garmin đavolima a ne kao neki hronometar, a dobar deo te staze prolazi planinarskim stazama koje čak nisu ni skroz prohodne jer na par mesta postoje odroni i poprečeno drveće preko strme staze tako da sam na nekoliko mesta izgubio po minut-dva, što provlačeći se što slikajući.





juče je dan prošao bez trčanja jer smo u rano jutro morali da sahranimo kuče koje je uginulo usred noći pa sam se umorio od tih sat kopanja pre doručka i ceo dan su me bolela leđa, možda i od stresa. naime u petak uveče joj je nešto otkazalo, bubrezi ili jetra, veterinari su pokušali sve ali neke silne šanse nisu postojale ni u samom startu, obzirom da ni krv nisu mogli da joj izvade koliko se bila zgusnula i koliko su vene atrofirale. provozali smo se lagano 25km city bajkovima i to je bilo sve. 

danas nekako opet nisam u raspoloženju da trčim pa ću otići biciklom u brda da gore ostavim deo tuge (ili da pokupim repete, nikad ne znaš), a probaću opet da trening "pustim uživo" preko garmina, dakle negde od 12h-15h koga zanima kuda putujem neka stisne na link koji ću staviti na vrh kad budem krenuo.


(ovi pomenuti linkovi rade samo na FB stranici jer taj Live Tracking traje samo 24h pa za sve koji čitaju blog kasnije, nemaju nikakvog značaja...)


Nema komentara:

Objavi komentar