14 lipnja 2020

mtb maraton, uvod

subota je prošla poprilično frenetično
nakon onog ad hoc klupskog trčanja i sat vremena kidanja od smeha, otišao sam da podignem unutrašnje gume od vulkanizera
prvi put u životu je (drug) odbio da naplati, i karma je čudo, prvi put u 15 godina se dogodilo da su na dve gume (od 6) bile po dve rupice a oni su okrpili po jednu i prc milojka
moje okrpljene gume ispuštaju
odem da mi to poprave kad opet cvrc milojka, subotom rade do 15h a ja otišao koji minut iza

neko vreme sam se nećkao šta da radim, pa mi se nekako iskristalisao plan da ću IPAK da odem na maraton, ali starim GT bajkom koji nema amortizere ni napred, s tim da bih morao da u nedelju ujutru promenim lanac, zupčanike (kasetu) i naravno gume, da skinem one polućelave i namestim kramponke kojih imam 3 para u rangu od nežno road-trail, preko nežni trail, do hard trail

hmm

u nedelju ujutru mi sine, a što ne pokušam da vidim na buvljaku, ima tamo jedan što ga znam sto godina koji za bicikle diluje sve od igle do lokomotive, pa možda ima i neku unutrašnju 29"

odmah mi je našao jednu i to sa presta ventilom, yeeeeessssss!!!!
ali drugu nikako
a ja zapeo da moram da imam dve rezervne, ipak
onda je našao dve sa auto ventilom
uzmem to sve i dođem kući da montiram
one dve sa auto ventilom ću da stavim na biciklu, jer su debele mrsne i teške, a dve koje su u točkovima ću da izvadim i stavim kao rezervne

međutim grc milojka
auto ventil ne može da prođe kroz ove fensi felne koje su predviđene samo za presta i imaju rupe 6mm, a auto ventil je izgleda mi 8mm
uzmem aku bušilicu, razvrtim rupe, ventil se opet zaglavi, još malo prosviram napred nazad, čist seks, i kad sam ih RAZBUŠIO da valja, primiše i pomenuti ventil

to se sve događalo između 8 i 8:40, onda sam otišao da doručkujem i to je bilo gutanje bez žvakanja ne bih li do 9 krenuo do mesta 20km udaljenog gde je okupljanje od 09-10 i start u 10
srećom je bio vetar u leđa, Lola usput slučajno oborila segment na mtb-u koji je držala neka devojka na trkačkoj i to skoro za čitav minut
u tom mestašcetu malo slikanja malo druženja i start, a nastavak u sledećem blogu

Nema komentara:

Objavi komentar