12 lipnja 2020

razlika

koliko se od trčanja manje troše patike nego od šetnje, to je prosto fascinantno.
evo onaj par koji sam nazvao "Dve Bolje" od zelene leve i crvene desne, juče je premašio 1700km i još uvek izgledaju vidno bolje od crvene i zelene koje su stale malo iza 1400km i od tada ih koristim samo za šetnje sa psima.
okej, kada bih pisao i šetnje u kilometražu onda bi i ove druge stigle do 1500~1600, no ja u patikama šetam tek nakon što više nisu za trčanje, i takvih "izgaženih" uvek imam nekoliko pari pa nema ni potrebe da nove koristim za pešačenje i da u njima riljam po blatu i kamenju.

(anegdota: sećam se kada smo u organizaciji nekih novosađana išli autobusom u Budimpeštu na polumaraton, ja sam imao tonu stvari a Ninković je imao samo jedan mali rančić, i dva dana je bio u istim patikama u kojima je trčao i trku. btw i POBEDIO ispred deset kenijaca. tu sam shvatio da baš i ne moraš uvek da toliko čuvaš patike za trčanje kao suvo zlato, naročito ako si početnik, jer to mi je bila tek druga godina trčanja)

ukratko, petak inače nema nikakvog razloga da bude dan za tempo trčanje jer je obično gužva na poslu i olovne noge nikom ne bi koristile, no obzirom da su juče stigle nove patike a i da sam se nakon dve lagane bici vožnje valjda odmorio, natukao sam nove bruksice i krenuo.

ideja je bila nejasna, setio sam se sopstvenog bloga u kojem sam koji dan ranije napisao kako će me te malo niže i malo ravnije patike poterati u kas (kao mrtvo lišće jel tako) no kad sam krenuo to nije bilo ništa brže od najobičnijeg "ajd da odem malo da trčim".

no kako su kilometri prolazili ja sam se valjda zagrejao a malo i "primio" i to je išlo sve brže i brže i umesto planiranih 8km na kraju zaokružih na 10, koje sam prvo mislio da ću preći na nekih 55-56 minuta pa sam na pola trčanja spustio ambicije skroz na 54 i na kraju sam još malo dodao gas i završio ispod 52 minuta.

vic dana je tašta koja je na stepeništu pogledala kutiju i uskliknula BRUKS! a bio sam ubeđen da je zaboravila sve sa časova engleskog od pre desetak godina.

obzirom koliko malo trčim a koliko malo tek planiram da trčim, ovo i nije bilo loše ovako pravo sa pijace i pet kila povrća u rancu na leđima dok me ker na povocu krvnički nateže u stranu kao kiropraktičar.
popodne bi mogla da padne neka vožnjica, izgleda da je napokon došlo do tog privremenog razvedravanja.

ona guma koju sam okrpio pre mesec dana, kada sam se žalio kako nemam tocilo pa moram skoknuti do pobratima, nešto malo je ispustila i onda sam skinuo flekicu i odneo je kod druga vulkanizera zajedno sa ostalih 6 koje skupljam u jednom ćupu, biće sutra gotove pa eto taman možda za vikend padne neka nova avanturica.
naručio sam još 4 komada Continental unutrašnjih s tim da sam odabrao one duplo lakše "ultra light" koje su okruglo duplo skuplje ali će moći dve da stanu u torbicu što je svakako duplo važnije od cene, dakle "duplo važnije je imati duplo lakše pa makar bile duplo skuplje".
eto.

Nema komentara:

Objavi komentar