03 lipnja 2020

dvatri

nekad sam bio pametan i gledao samo prognoze za narednih par dana
sada sam opet glup kao nekad, ali onog bivšeg nekad koje je išlo pre ovog nekad iz prve rečenice
sada na svaka dva dana resetujem planove i ambicije jer se zaboga prognoza "za onu tamo nedelju" OPET promenila
konkretno za danas je ostalo isto, suvo jutro pa kiša dok sam na poslu pa opet privremeno virkanje kroz prozor od oblaka i kao bajagi čak će i sunce da namigiiiiva što bi reklo Z. Pušenje

noćas sam sanjao neku policu sa knjigama i to je sve nešto onako lagano i popularno i šalala poput Kapora ili Hesea i kao sklapam jednu otvaram drugu i nekom iza sebe kažem "čitam juče kako se neko na tviteru hvali kako je za vreme izolacije pročitao čitavih 17 knjiga a gle ja za samo jedan dan sedam komada"
pri čemu osećam grižu savesti što su to bile tako "brze" knjige, sećajući se reči drugarice koja gotovo sve tako čita, za svaku knjigu kaže "pročitaš je očas posla" (?) iako se ne radi isključivo o bestselerima

ja sam pak sa takvim knjigama završio još dok sam imao 15 godina i iščitao komplet od Karla Maya sa sve old šeterhendima i šurhendima i ko zna kakvim sve kaubojcima i indijancima, nemojte se smejati za ovo kaubojCi jer su moj burazer i njegova banda iz kvarta zaista tako zvali kauboje

imao sam ideju da danas opet otrčim 2x i da prvi predah uzmem sutra ujutru jer će sutrašnje popodne po svoj prilici biti rezervirano za biciklu, pa ako mi to upali ova nedelja bi mogla maltene da se smatra nekakvim mini-pripremama, jedino što nisam na moru


kad smo već kod mora, kažu (?) da će trkačima iz Srbije Bosne i Mađarske biti dozvoljeno učešće na Iločkom polumaratonu ("uz neophodno poštivanje mjera sigurnosti") no meni nije jasno kako ću ja prvo da pređem granicu ako nije otvorena za srbijance, a to da nakon toga mogu da trčim gde hoću, to me uopšte ne brine.
ajd baš da vidim kako će to da funkcioniše, mnogo mi neozbiljno i rekreativno zvuči ideja znajući koliko je RH zaguljena država po tom pitanju.

Nema komentara:

Objavi komentar