nakon vožnje po pljusku usledila je još jedna šta, još jedna vožnja po pljusku
(tačnije, usledilo je trčanje ujutru, polumrtvo do pola poluživahno od pola
kao kad bi mrtvac živnuo, ne možeš reći da je živahno, odnosno kad bi se neki živahni dživdžan malo trom probudio, ne možeš reći da je mrtav, e pa tu između
no o tome u sledećem blogu)
a popodne sam krenuo kad je već bila kiša i hteo da odem na jedan krug sam smislio ovaj krug sam stvorio, no video sam da mi usput polako ispušta guma
kad sam probao da je doduvam (a nigde benzinske u blizini) ta najkilavija pumpa koju imam je dodatno izduvala i ono malo vazduha unutra pa sam gurao biciklu do prve veće nadstrešnice
tu sam skinuo šuškavac, najlonski duks, pamučnu majicu, nju upotrebio kao krpu za biciklu a ovo ostalo opet navukao na sebe
neposredno pred polazak na vožnju sam od te neke rastegnute kao žvaka majice odsekao donji pedalj jer je pretila da mi stoji kao tunika
džabe sam tupio makaze, nisam znao da će koliko 20km kasnije da završi kao krpa
i ništa, stavio novu gumu i krenuo da je pumpam i desilo se šta, ostao mi je ventil u pumpi, samo se odvojio kao da sam ga iščupao
verovatno je to sve bilo ukrtilo jer neke od tih guma imaju i 15-ak godina, bog te pita iz koje je generacije dotična
e sad obzirom da sam onu sa malom rupicom već upakovao u ranac, a ova nema ventil i dakle je i ona za đubre kao i majica, onda sam tako vozio do kuće jer više nikakva šteta nije mogla da se napravi
trnd trnd na spljoštenoj gumi, a iznenadila me je i spoljnja koja je skroz oćelavila, jedna od 6 koje sam skoro za đabe dobio jesenas a eto i zašto su đabe
jesam išao na silna trčanja ali nije to puno kilometara, nisu to stokilometarski treninzi nego sve tako neke što bi rekli commute vožnje od-do
prednjoj naizgled ništa ne fali a zadnja rekoh, maltene se ulubila po sredini koliko se istrošila
biće i blog o trčanju na temu guma, samo polako...
(tačnije, usledilo je trčanje ujutru, polumrtvo do pola poluživahno od pola
kao kad bi mrtvac živnuo, ne možeš reći da je živahno, odnosno kad bi se neki živahni dživdžan malo trom probudio, ne možeš reći da je mrtav, e pa tu između
no o tome u sledećem blogu)
a popodne sam krenuo kad je već bila kiša i hteo da odem na jedan krug sam smislio ovaj krug sam stvorio, no video sam da mi usput polako ispušta guma
kad sam probao da je doduvam (a nigde benzinske u blizini) ta najkilavija pumpa koju imam je dodatno izduvala i ono malo vazduha unutra pa sam gurao biciklu do prve veće nadstrešnice
tu sam skinuo šuškavac, najlonski duks, pamučnu majicu, nju upotrebio kao krpu za biciklu a ovo ostalo opet navukao na sebe
neposredno pred polazak na vožnju sam od te neke rastegnute kao žvaka majice odsekao donji pedalj jer je pretila da mi stoji kao tunika
džabe sam tupio makaze, nisam znao da će koliko 20km kasnije da završi kao krpa
i ništa, stavio novu gumu i krenuo da je pumpam i desilo se šta, ostao mi je ventil u pumpi, samo se odvojio kao da sam ga iščupao
verovatno je to sve bilo ukrtilo jer neke od tih guma imaju i 15-ak godina, bog te pita iz koje je generacije dotična
e sad obzirom da sam onu sa malom rupicom već upakovao u ranac, a ova nema ventil i dakle je i ona za đubre kao i majica, onda sam tako vozio do kuće jer više nikakva šteta nije mogla da se napravi
trnd trnd na spljoštenoj gumi, a iznenadila me je i spoljnja koja je skroz oćelavila, jedna od 6 koje sam skoro za đabe dobio jesenas a eto i zašto su đabe
jesam išao na silna trčanja ali nije to puno kilometara, nisu to stokilometarski treninzi nego sve tako neke što bi rekli commute vožnje od-do
prednjoj naizgled ništa ne fali a zadnja rekoh, maltene se ulubila po sredini koliko se istrošila
biće i blog o trčanju na temu guma, samo polako...
Nema komentara:
Objavi komentar