02 lipnja 2020

porodični metar

e, ljudi
nećete verovati
nakon nekog vremena meni opet svanulo
verovatno se nekom smrklo kao u izreci pa zato, ali baš me briga
dosta je drugima svanjivalo, morao sam jednom i ja doći na red
samo da vidimo dokle će trajati, huh

iskreno, juče sam bacio karte na sve ili ništa, idem na trčanje pa kud puklo da puklo, iako sam znao da se nisam ni napola odmorio
i nekako sam se provukao, i kao svaka budala koja dobije na lutriji pa odmah uloži sve što ima na DUPLO ILI NIŠTA, i naravno da popuši jelte, ALI OSTAĆETE ŠOKIRANI KADA UGLEDATE ŠTA SE DOGODILO (FOTO+VIDEO!)
najave suvo prepodne, odem ja da trčim!
rekoh da iskoristim kad su već jednom uboli prognozu.

posle toga odem na posao, pljusak kao da je nebu eksplodirala bešika, da ne kažem mjehur
kako takva stvar može biti muškog roda nije mi jasno, hrvati to treba da reše na referendumu da se ne blamiraju ovako pred cjelim svetom
i tu sam posle posla džedžio na kapiji pola sata čekao nekog seljaka sa prikolicom da mu uvalim nešto iz oglasa i da mu uzmem sto evra, neće se baciti jel tako
i neba sve više i oblaci sve dalji i rekoh ma znaš šta, da odem ja lepo da još malo otrčim, i posle jutarnjih 10 i po ja dodam još 11, pa ovo je fe no me nal no

jedino što mi je bilo neobično je što mi je mapmyrun pokazivao "no gps" pa sam taj prvi trening trčao sa suunto aplikacijom od koje sam se maltene odvikao, tu mi se odmah pokazao dobar signal i eto spasa

a sad malo tračeva

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

neko mi reče da su od jutros mere zaštite smanjene sa metar i po na metar udaljenosti prilikom javnih okupljanja
nemam pojma ko još u gradu nosi metar sa sobom ni koliko ljudi zaista ima osećaj šta je to metar, recimo kada me autom pretiču dok sam na bicikli, taj metar im je taman da mi retrovizorom dodirnu lakat
računam da oni stari krojači, stara garda, koji su radili sa drvenim metrom prilikom prodaje tekstila, i možda ovi što prodaju građevinski materijal, da takvi znaju šta je metar
i dobro burazer i ja, on ima onu stvar tačno metar a ja samo santimetar manje pa moram da pazim na taj razmak, da kao on ne škakljam čoveka ispred sebe kad stojim na kasi

mahnuli smo danas i snajci koja iza raskrsnice čeka da naiđe voljeno biće pa da se zajedno odvezu u sunčanu budućnost
nešto se dodatno prolepšala, kako je divno kad su ljudi zaljubljeni i kad se vole pa prosto procvetaju

a vi što ste pratili priču o nesuđenoj snajci, sretoh i nju
dvaput!
javlja mi jedna od njenih ajd da kažem prijateljica koja to iz prve ruke prati na fejsu (mada ova luda realno nema nijednu prijateljicu) da se u pola dana sa Mt. Everesta euforije survala u Mrtvo More, posvađala, deaktivirala, poludela, a meni niko ne mora ništa da javlja, juče je srećem sa majkom kako je dovodi kući nazad iz šopinga, oni tako leče pokušaje samoubistva, a sretoh je i danas pred apotekom tačno 10 minuta nakon što joj je mama donela recept za nove dve table lekova, tako da, ne d'o bog da nam je ona postala snajka, sad bi buraz mene slao po lekove :-/

Nema komentara:

Objavi komentar