03 lipnja 2020

ŽIVOTINJE (off topic)


izvinjavam se maratonskoj populaciji na ovom off-topic-u,
nakon 10km jutros spičih i 10km popodne,
ali ovo drugo mi je bilo zanimljivije da odblogujem :-P
uhvatilo me nešto da mi je blam da završim ispod 10km/h prosek pa sam sva trčanja sabio u taj okvir bez obzira na količinu uspona a ne zna se gde ga je više bilo


pre nekoliko godina, dok smo imali samo Dunju i Ringa, i ne znam sad da li nekog još, običavali smo da dođemo na kapiju, i kad se od pravca kuće na kapiju prema ulici propnu naše životinje, jelte, a mi im kažemo PA GDE STE BRE, ŽIVOTINJEEEE :-D

pa njima smešno, a i nama smešno,
i tako stojimo minut i smejemo se svi odreda
no kako god, životinje su nam život obeležile, zauvek

pre mesec dva, dofurali mi neko štene na samrti, platili mu lečenje i smeštaj, pa nakon što smo ga premestili na mesto gde nam je bliže da ga hranimo, neka nedoyebana adminka lokalne stranice nas optužila da smo ga "poturili" gradu valjevu na izdržavanje

iznapušavao ja Adminku na mrežama, kad već ne mogu uživo da je sretnem,
posvetio joj čitav jedan blog, tri iljade ljudi to iščitalo, rekoh što li se sa mnom kačiš podguzna buvo?


i pazi sad, tog Džonija šerovale cajke koje sam blokirao, a koje ne bi pogledale kuče makar im na očima umiralo, samo da su znale da ga je Lola donela iz neke vukojebine, jer neee, "ako ga je Lola donela želimo keru isto što i Loli", znači džak i bunar :-D

i šta se događa sad:


pre nekoliko dana, KO ĆE DRUGI nego Lola, jer ceo grad je natruo i nepokretan, opet pronašla kerića, dofurala ga u grad da ne leži u jarku pored magistralnog puta, i gle čuda opet iste cajke, nemajući pojma o toj telepatskoj povezanosti sa mrskom im Lolom, oglašavaju isto kučence, kukavna mu majka...


nema veze, bolje za kera, nek navale lokalne nerotkinje i neurotičarke da slikaju svoje nokte i brojanice, u potrazi za lajkovima i jebachima, iako je kuče tu samo izgovor da one pokažu kako su humane, čudo na slici nema osam šaka nego samo tri.
kao kad na selfiju mora da se vidi da si se slikao ajfonom, tako na slici sa kerom moraju da se vide svi udovi boginje trojeručice.
ma burazeru (a znam da se slažeš) sve bi ih ja migrantima natakao na onu stvar da barem malo posluže smirivanju tenzija u regionu.

Nema komentara:

Objavi komentar