19 lipnja 2020

šestina rođendana

svakog 19-og u mesecu napunim po još jedan korak od-do rođendana pa je tako i današnji dan bio slavljenički što sam obeležio kobasicama sa roštilja za večeru, tek koliko da neutrališem one sendviče sa tostom i puterom od kikirikija i filetima haringe od ujutru

nakon pomenute haringe sam zapucao na jedan od krugova koje sam pre nekoliko godina doslovno obožavao, čas u jednom smeru a čas anticlockwise
uzeo sam po drugi put nove Bruksice valjda u želji da se što manje umorim na teškom treningu, više nego da budem brži ili lakši
jutros sam ih i izmerio, leva i desna imaju 258 + 260 grama što je sasvim isto kao i one noosa ff koje mi stoje u autu za (nepostojeće) trke tj polumaratone
... pa sam nešto počeo da razmišljam da im zamenim uloge, da ove ubacim u auto da čekaju trke a da one uzmem za tempo trčanja, hmm

krenuo sam ambiČiozno, štaviše toliko ambiciozno da sam već nakon pola sata počeo da razmišljam da li ću tako moći do kraja obzirom koliko je sunce bilo jako i koliko je otoplilo a naravno da nisam poneo nikakvu vodu niti novac da je usput kupim, doduše teško da se u šumi otvorio neki novi tržni centar a da ja to nisam saznao

elem, prvi deo sam vrteo kilometre oko 5' pa su onda došli usponi od kojih najveći preko 2km, i još nekoliko po kilometar, i nakon 17+ km sam završio taj krug od 20km sa prosekom od 5'16''/km
naime nisam išao nijednom nepotrebnom ulicom nego sam maksimalno isekao kuda god je moglo i teoretski bi ceo trening izašao 18km (to da zapamtim za ubuduće) no planski sam stao nekih 700m ranijeda bih stigao da se "ohladim" do kuće

nema neke velike poente uleteti u dvorište i onda sedeti pet minuta i cediti se od znoja, svakako ne možeš pod tuš jer bi nakon izlaska ispod istog opet nastavio da se znojiš još deset minuta
pa sam tako uhvatio tu novu foru, od ovog proleća, da trčim uobičajeno od-do kuće kada su u pitanju lagana trčanja ili treninzi po kiši i slično, a kada trčim tempo ili tempić po sunčanom vremenu i osećam se baš onako zagrejan-do-pregrejan, verujem da će mi to ostati navika da se zaustavim na nekom mestu gde je zgodno malo se istegnuti, i nakon toga prošetati nekoliko minuta do kuće

sada opet nisam siguran koliko je "dobar" bio bilo koji od onih 10-11-12km treninga koje sam ranije opisao i uporedio, ako sam jutros spičio preko 17km sa skoro 300m uspona i isto toliko spusta maltene istim brzinama

popodne sam se provozao da malo odmorim noge (bezuspešno) i potražim neke kučiće i to je bilo sve za danas, tojest bilo je i previše obzirom da sam nastavio i zidarenje

Nema komentara:

Objavi komentar