22 lipnja 2020

novi val

15:16

dok ljudi umiru ja trčim po kiši, kom obojci kom opanci...
makedonci baš rešili da nas demoliraju u završnici?
odnosno ko zna, možda je sve ovo samo zagrevanje,
kakva crna završnica :-/
znači broj umrlih od novog gripa, na milion stanovnika:

makedonija 27 - 34 - 44 - 48 - 54 - 68 - 114
slovenija 38 - 41 - 49 - 50 - 51 - 52 - 52
bih            17 - 19 - 33 - 41 - 43 - 48 - 52
srbija 16 - 19 - 25 - 26 - 27 - 28 - 30
hrvatska 12 - 15 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26
crna gora     10 - 11 - 14 - 14 - 14 - 14 - 14

hteo sam ovo da prekopiram na blog pre nego što zaboravim, a sada odoh da se provozam sat-dva po pljusku pa ću predveče pisati blog o?
o jutrošnjem trčanju kroz potoke koji nikako disciplinovano da odluče kojom će stranom ceste da se spuste u grad nego stalno šaraju tamo ovamo i na taj način mi urbano trčanje pretvaraju u steeple chase

19:49

sad sam seo da pišem o tom trčanju i ne znam šta bih više pisao o jednom skroz običnom trčanju po pljusku kakvo "odradim" svakog meseca barem po jednom
ciljano sam otišao na puteve koji su najmanje prometni, ulicama koje su najmanje prometne, jer je to jedan od logističkih detalja koji "može da prođe"_trening ume da pretvori u "ne ponovilo se"_katastrofu

začudio me je samo jedan podatak nakon trčanja, a to je da nisam imao ni jako loš ukupni prosek, ni jako loše prolaske na usponu obzirom da se nešto naročito nisam ni trudio, ali su mi brzine nizbrdo bile čudno spore
imam samo jedan kilometar ispod pet minuta, možda i zbog rasporeda nizbrdica koje su svaka za sebe zalepila po jedan kratak uspončić pa se tako taj prosek razvukao na dve komponente po kilometru, da tako kažem

ma nemam pojma stvarno
nosio sam one sada već stare Li Ning patike u kojima sam pre dve godine završio na podijumu reciklažnog maratona po onoj kišurini i zimućari, one su mi nekako "patike za kišu" valjda zato jer su tako skrojene da U NJIH nekako ne može da uđe puno vode, pa ne otežaju preterano

vidiš to bi mogao da bude zanimljiv blog, ako to već ne rekoh pre par dana, da stavim slike nekoliko pari patika koje najčešće nosim i da napravim presek toga kako izgledaju, koliko su očuvane, u odnosu na to koliko su prešle
kontam da bi to bilo zanimljivije od pisanja kako sam otrčao još jedan tempić po kiši, isti kao i takvih pedeset prethodnih

Nema komentara:

Objavi komentar