23 lipnja 2020

poplavica okolo jasenje

razmišljam tako ja kuda bih mogao na trčanje pa rekoh idem malo uz reku da napravim par fotkica i posle ću da pobegnem negde uzbrdo
srećom osmog dana bog reče neka bude interneta i bi interneta, i tako videh ovaj potop
objavio čovek u lokalnoj grupi na fejsu i napisao "nema dalje"

nisam bogu hvala dupla riba u horoskopu pa neću ni pokušavati, ima drugih staza i puteljaka na sve strane, a evo iz fotelje sam video sve što me zanimalo a da nisam pokvasio gaće


već imam jednu dobru ideju no isto tako *već* znam koje su loše strane i loše tačke te dobre ideje, pa tako svaka ideja ispadne samo poludobra jer sam svestan gde živim i da je za dobre ideje važna i dobra infrastruktura, čega naravno nemamo

sada je potrebno napraviti plan B, koliko-toliko precizno da ne bih ispao ovčica i sledio plan bee-ee, a osim što ne bih imao nikakve štete ni od jednog poluodmarajućeg dana tojest "poluizleta - polutreninga", treba imati u vidu da navodno najavljuju ulazak u neki letnji period odmah od sutra pa tako mogu i da osmišljavam te tzv planove

sada bi bilo lepo vratiti se na onaj blog (ali me mrzi) u kojem sam obračunavao koliko teoretski može biti lepih upotrebljivih dana do kraja bajk sezone, jer mi se čini da je otad prošlo barem tri nedelje a da je takvih dana bilo... JEDAN, onaj kada sam "pobedio" mtb biciklijadu

možda je bolje da onaj planirani broj epskih vožnji planiranih do kraja godine, razvučem do kraja života, obzirom da se nekako nadam da će ovo drugo duže potrajati

Nema komentara:

Objavi komentar