25 lipnja 2020

sreda i četvrtak sa životinjama

tako je ispalo da sam na nekoj bici vožnji spazio dve mačkice pored puta
prvo nisu ni pomišljale da priđu, ali sam bio strpljiv i kad mi je žućkasta prišla uspeo sam da je pomazim što je odmah zaintrigiralo belo-crnu
nakon nekoliko minuta konačno se i druga odvažila pa sam uživao u stereo pređenju (?)

i krenem ja juče nakon pisanja onog bloga o šišanju ovaca (na finjaka i na veštačku empatiju) na trčanje kad cvrc, žuta je već bila zgažena na drugoj strani puta prema potoku, verovatno je išla da pije vode
čim sam krenuo prema tom parkingu video sam belu kako zamiče u žbunje ali se nakon desetak minuta dozivanja nije ni pojavila

dok sam se ja tuda mrcvario Lola je skrenula na drugu stranu brda gde sam takođe pre nekoliko dana video pet štenaca no nije ih našla, neko ih je negde odneo/preneo, ali se zato niotkud pojavio veliki odrasli pas (nije star, samo veliki) sa nekoliko bolesti odjednom, da ni ne nabrajam šta mu sve fali

pa sam onda nakon srede trčao i u četvrtak opet do mačke i opet ništa a ona opet do psa sa hranom kapsulama mastima i tako to, pretvorili smo se u mobilnu ambulantu

da završim blog o životinjama i dva trčanja (15 + 13.5km) sa još četiri štenca koja ćemo naći sutradan (jer pišem sve ovo naknadno) u petak na jednom od mesta na kojem ih stalno ostavljaju, sva sreća da sam nakon dva uzastopna trčanja odlučio da malo predahnem inače od njih ne bi ništa ostalo obzirom da ih je neko bacio u kutiji na prometan put i u prašinu odakle je najbliža hladovima stotinu metara udaljena

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

što se tiče samih trčanja nemam ništa spektakularno da prijavim, nešto sam snimao na mapmyrun nešto na suunto nešto na stravu koju sam opet instalirao iz jedinog razloga što je najpreglednija od svih aplikacija

suunto je ubedljivo najbolji (doduše ne znam da li može da se napravi nalog čak i ako nemaš njihov gps sat) i ima sve najbolje opcije strave i mapmyruna zajedno, plus nema nikakve reklame, sve šteka boli glava, autopauza na 2km/h ili 5km/h ili off, karta ili satelit, prolazna vremena možeš da stiskaš sâm i da gledaš prosek po tim delovima (recimo posebno uzbrdo pa nizbrdo) a mapmyrun sam ostavio za one vožnje ili trčanja gde mi treba unapred učitana karta jer od svih aplikacija još jedino mapmyrun ima besplatnu mogućnost kreiranja sopstvenih trekova

nakon dana odmora nije nikakvo čudo što sam u sredu imao 5'30'' prosek na tih 15km bez obzira na 180m uspona i isto toliko spusta, a u četvrtak sam svesno zabušavao i trčao puno više lenjo znajući da posle toga moram na posao pa nisam hteo da se previše udrvenim te je prosek bio jadnih 5'50''/km

Nema komentara:

Objavi komentar