20 lipnja 2020

predizborno trčkaranje

rekoh daj da iskoristim predizbornu tišinu da odem na jedno lepo mirno trčanje kad ono cvrc, svuda gužva i buka, nigde obećane tišine
svašta
trčkarao tako sat i po, eto zbog radi ništa štonobisereklo
prvo sam mislio da će da me previše bole noge a posle su se malo i otkravile ili zagrejale ili oba, pa mi čak nije ni ispalo loše

negde na ulasku u grad je na jednom mestu bio nešto žućkast trotoar i ja prekasno skontam da je to ustvari polusasušeno blato ili bolje reći pesak koji je bujica od pljuska odnekud nanela
i stanem na to kao na led i gle odjednom ovo nije suvo nego je klizavooooo i izleti mi noga tj đon od ćelavih patika u stranu i kolenom nabodem u ivičnjak

sad je koleno kao polovina dinje, namazao sam hepatrombin i urokaću se raptenima pa pomoz bože da ne propadne neka moguća sutrašnja nedeljna aktivnost
malo sam odrao i šaku i podlakticu ali to je skroz uobičajena stvar i detalj bez kojeg me ionako ne biste prepoznali

onaj "bolji par" tj zelena i crvena su tako stigle do 1723km (!) a evo za pola godine još uvek nisam toliko pretrčao, biće ovo godina sa jaaaako malo kilometara, trenutno sam na 1121km a recimo bilo je godina kada sam u prvoj polovini imao i 3300km

pride je zanimljiva i ona godina kada sam zbog nekog istegnuća lože uglavnom vozio biciklu i prelazio hiljade kilometara, po cenu jako malo trčanja koje sam održavao na aparatima
recimo te godine sam u prvih 6 meseci imao 1138km ali sam zato mesec kasnije pobedio Sljemenski Maraton, ali naravno više zbog toga što sam imao samo 62kg pa mi se moglo sve što sam poželeo, nego zbog činjenice da sam nešto bogzna trčao tj trenirao za maraton

popodne sam otišao na probnu vožnju biciklom sa namerom da pokisnem i kakav sam baksuz napravio sam takav krug na kojem nije pala ni kap kiše dok su kroz grad u međuvremenu prošla dva pljuska

koleno je izdržalo mada sam video sve zvezde
mislim, nije funkcionalno oštećeno, samo je tkivo na čašici natučeno i to je ono što boli, zglob i sve najpotrebnije u njemu je okej
dobro, podosta boli i rasekotina u obliku znaka mercedes, ista kao ona na čelu kada sam pre par godina kod manastira spičio glavom u drvo, ali kontam da mi još od tada važe one antitetanus inekcije pa valjda neću crknit od sepse

Nema komentara:

Objavi komentar