05 lipnja 2020

muštuluk

eeeee
Jutros mi piše da sam u fazi "pred uplatu" famozne jednokratne pomoći, po jutru se dan poznaje 🥰

Jer koga sam prvog jutros sreo kako se vraća iz smene treće, ko je bio glasnik ove sreće?
Kaže pobratim - hoćeš li pisati danas blog, da ugasim telefon kad legnem da odspavam?
(svaka sličnost sa stvarnim licima je slučajna i nenamerna, još malo pa će i moj roman Snajke* ugledati svetlost dana)
- Pa sad kad sam te sreo, moram ga napisati 😹
Naime kad god pomenem bilo kojeg od burazera ja povredim osećanja neke nesuđene snajke i onda oni ne mogu na miru da prožive dan jer ih tekstualno zlostavljaju za to zadužene službe.
Štaviše da im nije mene, ne bi ni imali razlog da se jedno drugog sete, ispade da ja održavam bivše veze na aparatima 😇
Pitam jesam li lepo sročio, kaže Lola 
- SAVRŠENO, jedino ne znam zna li svaki taj "burazer" da je postao tvoj pobratim?
- pa ako je tek posle 3 godine saznao da je nekom bio verenik, šta fali pobratimu, a ovo će saznati koliko do popodne (jer rekoh, Službe) 😂

A juče sam nadrljo ko žuti.
Vidim put sa druge strane potoka ali na karti nema veze do njega.
I odjednom skužim odvajanje, širok makadam puf sleće kroz šumu.
TO JE TO, postoji put ali se od šume ne vidi pa nije ni ucrtan u kartu.
No upadoh u njive pa u livadu sa travom do ušiju.
Pa kroz drugu.


I na kraju dođem do potoka koji razdvaja dva sela, vertikalno korito dva metra duboko sa obe strane, ne bih se tuda ni bez bicikle provukao bez užeta i dva cepina, ajd bilo je +26 pa bih mogao da pregazim vodu i mulj do kolena.
Okrenem nazad uzbrdo ali ako sam se i sjurio niz buduće kukuruze nagibom 20%, uzbrdo sam morao da izguram pa su mi se sprinterice napunile blatom.
Pola sata kasnije kroz koprive i granje sam se vratio na neki drugi makadam.

Trebalo je nekih 40 puta udariti đon o đon iz sve snage, da sve ovo poispada i da SPD pločice mogu da se utaknu u pedale.
Srećom je bicikla prošla relativno čista, osim dobro guma ali to se valjda nikada ni ne čisti.

No dobro, bar se u prvom delu vožnje nisam nigde vraćao, saznao sam da postoji i kaldrma od cigli jer je neko, da bi zatrpao baruštine, u kolotrage od traktora sasuo pun kamion šuta, uglavnom cigle.
Tako sam sada sav važan poput Kolumba jer sam "na onom skretanju sa onog puta prvi put produžio pravo i shvatio da se kroz korov i blato može nekako od njive do njive provući nazad na asfalt".

Petak je nakon 3 ili 4 jutra započeo bez trčanja, eto za promenu. 
Nešto vrtim u glavi za ovu Nedelju ali čekam da se razjasni prognoza jer mi je za to poželjan suv vikend.

Nema komentara:

Objavi komentar