21 lipnja 2020

izborno trčkaranje


ovde po selima su se vratili na stari naziv GLASANJE
obzirom da ionako celo selo zaokružuje isti broj, ne valja se vlasti zamerati, pa da malo izvrnemo Štulića "prokleta mogućnost izbora, ne sme da postoji"

ništa naročito za prijaviti, biciklom do predgrađa pa krug od 10km kroz neke puteljke zaseoke i povremeno blato, dan za aktivni odmor po rosulji odnosno pazi sad PLJUSKOVIMA ROSULJE

da ne kažem SIPULJE
kao neki maltene sneg, mikro kapljice se u oblacima obrušavaju na zemlju u rojevima, kao invazija komaraca ili čega već, baš zanimljivo
pa obuci šuškavac skini šuškavac skini majicu ispod duksa opet obuci šuškavac gde ono beše završila majica i tako par puta sve u krug

čak se i tašta predomislila i na kraju ipak rizikovala život te otišla na glasanje, zamolio je komšija da mu malo pogura izbornu listu za gradsko veće
samo mi fali taj trošak da je sahranjujem u špicu korone i ekonomske krize no možda je sada i manji trošak, kad malo bolje razmislim, nego kada na sahranu nahrupi dvesta ljudi
hm, možda mi je komšija učinio i uslugu, obaveštavaću vas narednih dana

sutra bi mogao opet da bude dan za akciju, pre podne nema nešto naročito zakazanog posla pa smem i odmah ujutru da se umorim
volim takve dane kada ono što mi je najvažnije obavim prvo po redu, onda mirne duše mogu da čekam veče i pivo, bez ikakve anksioznosti da ću nešto nedajbože propustiti

prognoza kaže (otvara prognozu --->>>)
(pola sata kasnije, kliknuo na prvi window zdesna pa ugledao započeto ucrtavanje mape pa primetio da su mape osvežene novim satelitskim snimcima i da se vide sva najnovija gradilišta u kvartu pa nastavim da ucrtavam par "routes" da izmerim gde sam sve bio ovih dana i tako...)
(dakle tek sad na prognozu --->>>)

HA!
sutra je najavljena jedna poteška preteška kišurina i to skoro celog dana :-)
pa dobro, ako sam se odmorio onda sam se odmorio i za takvo trčanje, svakako neću sesti na trkačku biciklu i krenuti magistralnim putem pa da me ubije prvi koji ima slabe brisače i jedva napipava put pred sobom

a kiša je najavljena i za utorak jelte, zanimljivo, no možda u drugom delu dana malo popusti kao što kažu da je i korona popustila a baš i nije, te vesti će mi sutra biti zanimljivije od rezultata izbora

Nema komentara:

Objavi komentar