29 lipnja 2020

ako do sada nismo zapamtili

... da je fata fata,
ali da je dvaput gore nego triput, onda nikada nećemo ni zapamtiti
katkad imam potrebu za takvim formatiranjem dana, da mi započne lagano u nadi da će se kasnije dogoditi nešto "veliko", ili pak nasuprot, da odmah ujutru namirim sve dnevne potrebe za akcijom pa da do mraka mogu da u tome uživam
a nekad pak naseckam dan u nekoliko manjih zalogaja i polako pratim kako se taj neki stomak aktivnosti natenane puni

danas je sve ispalo nekako slučajno, jer sam imao neku maglovitu ideju da dan započne nečim laganim i ne tako dugačkim, no biciklom od drugog do trećeg mesta i tako nekoliko puta dok nisu prošla čitava 4 sata!!!
za noge ne brinem, sva sreća da je dupe izdržalo

nakon užine je bajk došao u radionicu na drugo poluvreme pa i tu imam jednu polu-anegdotu
gledam zašto škripe paknovi na prednjoj kočnici, menjao bih ali i ne bih ako ne mora baš, pokušavam da očistim no shvatam da to što stružem nije nakupljen zgrudvan aluminijum od felne koji se može iščeprkati nego je to onaj metalni kostur unutar pakna, gume

nažalost zamena je potrebna, odlazim po rezervne delove, uzimam plastične kesice sa paknovima, u jednoj imam dva neka malo lošija koji će za ovaj najgori bajk biti sasvim ok, u drugoj imam nekoliko boljih, hmm, razmišljam da ipak stavim ove bolje jer ih imam više, a da ta dva lošija čuvam za neku drugu priliku, ne znam ni zašto
nešto čudno mi privuče pažnju, dok sam držao tu kesicu u ruci, shvatam da unutra ima PET paknova :-)

dakle kada sam preuzimao mtb i kada smo stajali tamo u servisu i ćaskali, kažem ja - e daj mi paknova, imamo u kući nemam pojma koliko bajkova i uvek nešto fali, mislim da imam 3 lanca još neotpakovana i možda 2 kasete, ali siguran sam da su mi paknovi pri kraju a to najčešće menjam
i onda mi je on samo dao onako celu kesicu sa paknovima, otvorenu jer je u ćošku probušio rupu i već za potrebe servisa izvadio nekoliko
na koju foru je zamenio na nekoj bicikli samo jedan, nemam pojma, ali eto i to se događa
možda se nekom otšarafio pa otpao, recimo, nemam baš pametno objašnjenje
na kraju će ispasti da i ja moram tako, kad dođe vreme za zamenu ja ću zameniti onaj istrošeniji pa ću na nekom točku imati JEDAN I PO

i onaj dan s početka priče se tako završio da sam išao da isprobam taj novosklopljeni bajk koji sada super koči ali mu gume nisu ni za guzicu, taj Continental Double Fighter je samo kao bajagi guma dvostruke namene a na iole zahtevnijem trailu gotovo neupotrebljiva, ista kao i svaki drugi slick
sranjce, moraću da stavim one mišelinove "super dry" koje su neka nenormalna širina pa s njima svaka bicikla izgleda kao onaj fatbike sa debelim gumama poput onih građevinskih kolica


Nema komentara:

Objavi komentar