26 lipnja 2020

petak

nekad je neka reklama glasila: svaki petak - izuzetak, mislim da je to za politikin zabavnik mada nisam siguran
ovde je petak izuzetak jer se obično iz okolnih sela sve živo i poluživo slije u grad na pijacu pa onda cela varošica vonja po ustajalom sirilu, eventualno po ribicama iz friteze jer se petkom posti, a u fritezi stoji isto ulje još od svetog nikole, i uvek je sve kao u stara dobra srednjovekovna vremena kolere i kuge, jedino što se to danas zove korona
naravno i na cestama je pojačana gužva s tim da u toj gužvi umesto uobičajenih 1% petkom traktori učestvuju sa 10%, što je opet manje nego u doba oluje kada su učestvovali sa 95%, jedino se to danas NE zove korona jer ova ne bira koga će ubiti a oluja je baš onako precizno birala po osobnoj karti

i oluje su bogu hvala prošle, nakon mesec dana grmljavine i pljuskova napokon se vratilo sunce pa sam opet izvadio bicikle na svetlost dana, i počeo da se prisećam kojoj šta beše fali
jednoj samo lanac, drugoj lanac i kaseta (zupčanici), trećoj sam promenio lulu tj okrenuo je upside down da bih dobio drugu visinu volana (guvernale) a na četvrtoj sam promenio zadnji točak pa sad napred furam gradsku gumu a pozadi kramponku, kao zaista pravi traktor gore iz priče (ako neko zna kakve su gume na onom najobičnijem malom traktoru)

kako se za koju budem mašao od dana do dana, tako ću na jednoj po jednoj menjati šta treba, posebne nade polažem u dva dana vikenda kada ću imati malo više vremena

danas je bio prvi od tih dana pa sam na samo jednoj od bicikli sredio 1/4 od poslova što je naravno malo ali uradio sam ono najvažnije, moraš nekako da prelomiš kriterijume spram slobodnog vremena
imao sam par nekih ideja pa je onda grmnulo pa sam se pokolebao a dok se razvedrilo već sam izgubio volju za neke turbo vožnje pa sam napravio nekakav polukrug ka planinama i vratio se istim putem, praktično sam nacrtao polumesec na mapi

no nakon ona dva jutarnja trčanja juče i prekjuče, oba puta sam se popodne provozao mbt-om tako da sam u ova tri dana nakupio preko 130km što nekako ne ide uz tvrdnju da "ništa nisam vozio" no glava pamti samo najdužu vožnju, stoga je bolje u tri dana otići 110+10+10 nego naseckati na po 20-30-50km koje zaboraviš čim siđeš s bajka

subota će da zavisi od toga šta će društvo reći, u NS su dozvoljene prijave na dan trke (Noćni Maraton) pa ako neko bude raspoložen možda se dogovorimo last minute, prijave su od 14-18h a jedino me zeza start jer mi puuuuno više odgovara onaj u 20h nego u 22h, ali nažalost u 20h kreću samo trke na 7km i 42km, dok je polumaraton koji me najviše zanima skroz u 22h

opcija bi bila da se prijavim na 7km, pa kad startuju 7km i 42km zajedno da nakon tog prvog kruga samo nastavim još dva kruga sa maratoncima i završim polumaraton van oficijelnog termina
tako ne bih izašao u rezultatima za 21 nego samo za 7 ali to mi nije toliko važno, puno mi je važnije da satnicu prilagodim sebi, ako već sebe ne mogu satnici

ako društvo ne bude zainteresovano za put, onda možda nešto opet otrčimo grupno uz reku kao prošle subote, a popodne će svakako biti rezervisano za neku iole dužu vožnju od ovog sitniša tokom radnih dana

Nema komentara:

Objavi komentar