17 lipnja 2020

različite razlike

evo kako je izgledalo trčanje u utornje praskozorje

nakon što sam "ponovio" bruksice, došao je i red na mizunice
pederski crvene su se solidno pokazale, osim što su malo predugačke
tačnije, da sam imao uopšte priliku da isprobam dve ŠIRINE, možda bih uzeo pola broja kraću, no vidim da na kutiji piše 45, širina srednja, pa kontam da bih radije nosio 44.5 širina veća jer su nekako uske kao kajaci i ispred prstiju imam pola cm vazduha
sva sreća da su izrazito za road trčanje inače tako preduge patike uglavnom donesu dosta saplitanja po trailovima, barem sam ja isprobao sve moguće u svim mogućim prilikama pa znam znanje

e ove mizuno su se takođe pokazale dobre uz jedan zajednički nedostatak druge vrste, a to je pretvrd uložak
znači kao daščicu da su mi stavili pod taban, i onda sam kao i sa bruksicama pre neki dan, uzeo neke već nošene uloške koji su poprimili onaj ulubljeni oblik ispod metatarzalnog dela, i sve je bilo puno bolje
možda na oba para može da se operiše jezik i da se izvadi polovina sunđera, natrpali su kao da će me konji kopitima odozgo gaziti po pertlama, ne razumem čemu to služi obzirom da sam čak i nekoliko polumaratona (Jaska, Sl. Brod...) pretrčao u recimo skečers go-run koje uopšte ni nemaju jezik u tom smislu, samo komadić tanke kože ispod pertli
tako da

elem u bruksicama sam probno trčao 10km tempa, a u mizunicama 11km tempića
onih 10 je bilo po 5'11'' a ovih 11 je bilo po 5'24'' iz čega već imamo prvi uporedni test patika čiji je zaključak sledeći
kada trčiš tempo to je 10-15 sekundi brže nego tempić, bez obzira na patike
poput onog naučnog eksperimenta kad je mujo otkinuo muvi krilo i rekao joj LETI! a ona malo poleti pa padne, otkinuo joj i drugo krilo i viknuo joj LETI! i onda sam hodala napred nazad i kad ga je profesor pitao šta je time dokazao, on ponosan izjavi "muha bez krila je gluha", eto isto tako i moji eksperimenti zvuče

Nema komentara:

Objavi komentar