06 lipnja 2020

viralno

izgleda da je neko krenuo da prosleđuje linkove na moje blogove, ili da opsesivno osvežava sadržaj, jer mi se u statistikama dogodio mali bum u zadnje vreme, funny.
jes da mnogi vole da budu popularni ali mene od toga vata mala jeza :-)

život od-dana-do-dana ide tako da se pojam Dan svodi na prognozu i posledično planiranje aktivnosti.
vikend je naravno kritičan po tom pitanju jer pruža mogućnosti za dva ili tri izlaska od kojih će jedan danas da bude košenje trave, što je već uobičajeno u svakom burazerskom dvorištu koje drži do sebe. doduše ne znam da li se pod izlazak računa i izlazak iz kuće u sopstveno dvorište :-D

šta ima novo, ima novo da sam jutros napravio nalog kod jedne sportske firme, tamo povezao karticu za poene koju sam već imao od jesenas, i naručio patike:


jeste boja malo pederska i jesu malo niske i jeste da imam nekoliko pari niskih patika za brža trčanja pa eto, možda me to potera iz začaranog kruga đoginga, kad pobacam sve patike za Dužine i Rikaveri više neću moći da trčim lagano, a ove će me bogme fino pomeriti ka prednjem delu stopala.

kad smo već tu, deo popusta (izađu oko 60€ s tim da još 25€ legne na karticu pa se može iskoristiti za 20 dana) mogu da potrošim i na ove, samo prvo moram da odem u bilo koju prodavnicu u gradu i probam bilo koje Mizuno da bih odredio veličinu.
imao sam i wave rider i nexus i harrier ali se ne sećam veličine.


ovo je već manje pederska boja, više su mi se smučile crvene i konkretno one bruks gore, čim mi stignu mislim da ću da ih prefarbam bilo čime i u bilo šta, treba znati preseći i reći BASTA!
ovaj blog neće imati naročito pregleda negde do iza podneva kada ovde dodam poseban pasus o Snajkama, a onda će eksplodirati :-D

PS
iza podneva
mislim da ću ipak napraviti poseban blog gde ću da pišem samo o snajkama
srbija je vazda bila zemlja čiča, gde si čiča kako si čiča, burazera, gde si burazeru kako si burazeru, i snajki, gde si snajka kako si snajka, tako da hmmm, kad je sve to na retro etno fazon postalo tako popularno, ako ih ne možeš pobediti a ti im se pridruži

Nema komentara:

Objavi komentar