17 lipnja 2020

evo me opet

za razliku od prethodnih dana kada sam sve pisao sa zakašnjenjem od 24 ili 36 sati, ugrabio sam trenutak da nakucam izveštaj sa trčanja neposredno nakon tuširanja

odmah uz recenziju dva para novih patika dodajem i uporedni test sa trećim koje su već na pola života, da ne kažem sredovečne
šarene asics noosa 11 imaju nekih 570km, i sve do pre par dana sam ih računao u "jedne od novijih" iako mnogi razduže opremu posle toliko kilometara
nemam pojma, ja nekako ne "trošim" obuću na taj način, sve što je dobro napravljeno kod mene dugo traje, neke patike od tri dinara sam bacio i posle par stotina kilometara ali za ove konkretne noosa 11 sve nešto mislim da će podosta potrajati

prethodne noosa 10 su mi potrajale 1600 odnosno 1700km, to su prve koje sam nosio levu od jednih a desnu od drugih pošto sam imao i narandžasti i plavi par iste veličine
... i o noosa ff sam takođe već pisao i kako beše, valjda su prešle 1400 i 1700, takođe dva para u dve boje

e sad, jutros sam opet otrčao neki treningić na pola između tempa i tempića, nešto kao progresivni tempić recimo, u ovim šarenim 11
rekoh da vidim kako će da mi ide posle probe novih brooks i novih mizuno
pa evo, zanimljivih brojki ovako trčanje za trčanjem

"nove brooks" - 10km - 5'11/km
"nove mizuno" - 11km - 5'24/km
"570km asics" - 12km - 5'08/km

iz čega lepo vidimo koliko su važne patike
naime, kada si odmoran, bez problema u starim patikama otrčiš brže nego što si trčao u novim patikama polu-umoran, i to je sva filozofija
dakle trebao bi mi još koji par novih, jel tako?

Nema komentara:

Objavi komentar