23 kolovoza 2015

156km

kaže Lola evo baš sad 
- Ninoslav je stavio neke slike, išo je u Tirol...

evo kao najavu da stavim i ja nešto što nisu slike, jer sam danas nakon normalnih nedeljnih trčanja od 20-ak km udario malkice duže vikend rastrčavanje. skoro 800m uspona, nisam baš ravničario.

pre bloga, moram odmah u najavi da prijavim da sam POKRADEN jer mi je u jednom trenutku nestao GPS signal (a kad trčiš po vukojebinama, tako ti i treba!) na otprilike 3 minuta, i tu mi je maznuto više-manje pola kilometra. 
heeeejjjj zna li on koliko je pola kilometra???

tako je ispalo da sam ove nedelje pretrčao 156km u samo 7 treninga, dakle prosečno trčanje preko 22km :-) pazi, u proseku takođe preko 500m uspona, nije to ništa, samo 170-ak spratova.

a ako do kraja meseca pretrčim još samo 22km, ovo će mi u 2015-oj automatski postati mesec sa najviše pretrčanih kilometara.

deo razloga za dobro raspoloženje može da bude i u detalju da smo jutros pronašli kupca (odnosno Kupicu) za stan, tako da ću od sutra imati love za još cirka 500-600 pari patika :-)



Nema komentara:

Objavi komentar