06 kolovoza 2015

losos

malo za promenu, nakon što sam samleo kikiriki u blenderu, umesto mleka i/ili maslinovog ulja sam jutros dodao sok od paradajza. dobio se namaz oriđiđi boje lososa! 
eto ideje za zaradu :-)



štos' tiče treninga, sad će Lola da odahne jer neće morati na trčanje ;-)

naime, zbog problemčića s kolenom, juče je prvi put nakon dugo vremena otišla da protrčkara par kilometara, a dogovor je bio da jutros odemo biciklama do Obilaznice, pa onda da zajedno otrčimo prvi kilometar (koji se popne 70-ak metara nadmorske) i nazad, a sve kao poslednja provera pred Kosmajski na kojem je planirala da otrči onu trku od 5km.

no eto, "dok jednom ne smrkne, drugom ne svane", pa sam tako ja od juče sav popišan što maratona neće biti, a njoj će biti puno lakše da vikend provede na bicikli, obzirom da mi se po ovoj vrućini baš i ne putuje do Kanjiže u subotu...

Nema komentara:

Objavi komentar