01 kolovoza 2015

brojke

ova godina je počela u četvrtak 
tako da je do sada prošlo 30 nedelja i dva dana. 
od tih 31 četvrtaka i petaka, od mogućih 31 trčanja 
(jedno dnevno) "iskoristio" sam po 19 prilika.
takođe imam 19 trčanja koja su "pala" u ponedeljak.
više sam trčao utorkom, i sredom, po 20 puta od mogućih 30.
vikendi su bili najmršaviji, verovatno jer nam tada 
najviše odgovaraju zajedničke vožnje biciklom.
trčao sam u samo 16 subota, i u 18 nedelja.



što se tiče dužine, najkraće sam trčao ponedeljkom, 
u proseku samo 12.6 km, 
a najduže nedeljom gde mi je prosečno trčanje 25.6 km. 
treba imati u vidu da mi je većina trčanja po brdima, a često i po jako teškim podlogama tako da vremenski svaka kilometraža potraje dosta duže od običnog ravničarskog trčanja.
tako da, nije sve u kilometrima.
ali statistike su uvek zanimljive ;-)

Nema komentara:

Objavi komentar