01 lipnja 2016

česma - pipa

(deo prvi)

Za danas spremam patikama i nogicama nešto pakleno. Pa kom opanci kom kompresione dokolenice. To obećava tzv sportski blog, i zadovoljno veče, jer mi ide na razdeljak ona situacija kad se primim da zabavljam dokonu rulju pa onda njih okrivim što su nešto lajkovali. Ko zanemaruje taktiku i igra za raju... Mogao bih popodne i da namontiram ovu fensi talijansku česmu za kadu.


(deo drugi, pola dana kasnije)

česmu sam namontirao kao švajcarski sir,
ovaj, sat,
dakle sve pet.
od obećanog pakla na treningu se jedino
dogodio pakao u mojim nogama,
a inače ništa naročito :-D
tresla se Gora,
ma nije se pošteno ni tresla,
rodio se Miš, i to neki kilav miš,
odma ga premestili u inkubator.
dakle kao i sestra gora, nije se pošteno ni rodio.
ukratko, "odradio" sam iste deonice od juče,
drugi put u godini tako experimentalno "dan za danom",
i u proseku su ispale svaka po 5'' sporija.
konkretno,
prva 12'' sporija,
druga 9'' sporija,
treća 2'' sporija,
četvrta 2'' brža (???).
za ovo će mi trebati minimum 5 godina duboke analize,
pa ću vam se javiti čim izmozgam!

Nema komentara:

Objavi komentar