05 lipnja 2016

Plit vi C

Nisam se pošteno ni informisao o Propozicijama pa sam u trci svo vreme mislio da se u Generalnom nagrađuje top10, pa kad njih NE uračunaš u kategorije rekoh nema šanse da omanem proglašenje.

Kad mućak, em prvi ulaze u kategorije, em su nas rasporedili kao 35+, 45+, 55+, i na kraju se sve savršeno uklopilo jer smo umesto da stojimo ispred bine po pljusku, otišli autom na ručak!
Jedva desetak ljudi ispod 3h, ove godine je ubedljivo najteža staza Maratona od svih ranijih varijanti. Polar mi je nakupio +850 -850m visinske razlike. Ipak nisam stigao baš zadnji, utrpao sam se na prvu stranu rezultata. Od polovine me nije prošao niko ali ni ja nisam prošao previše ljudi jer nije ni bilo nešto mnogo trkača na vidiku - ako ne računam povređenu Nikolinu, ništa zaista vredno udaranja recke.

Nije loše za "prve mačiće" u 2016-toj, mada bi bilo puno bolje da mi je ovo treći ili minimum drugi maraton u godini. Nekako, nijedan trening nije ni upola dobra priprema za trku, kao druga slična trka. Barem meni. A Plitvice su malo čupava prilika za probijanje leda :-)

Nema komentara:

Objavi komentar