29 lipnja 2016

"čudan neki svet"


(pred trku u Novom Sadu)

1) pivo? ne, ne pijem. ne pijem čak ni domaće sokove. samo kad ja sâm iscedim cveklu, šargarepu, to jedino pijem. i vodu

2) kako misliš pivo? pa pijem. ne, ne pijem. misliš SADA? pa kako ću sada, pre trke? aaaaaaaa, misliš da ga nosim kući? kako da ga nosim? u rancu? pa ne znam, kako to. dobro, dobro, hvala. eeee hvala.

3) pivo? pa ponekad. retko. pa dobro, može. evo sad ću odmah da ga popijem. ne, ne nije toplo, evo. pa i neka je iz auta, nema veze. ne ne, popiću ga, nema potrebe da ga nosim kući i hladim.

4) pivo, he he he, ja to desetak komada. pfffff, dobro, hvala. probaću.

5) ne, ne pijemo. nekada smo pili, oboje. ali samo žestoko, rakiju likere i tako. pivo slabo nešto. hvala, poklon se ne odbija, ali ionako ga nemam gde, mala mi je torbica. hvala još jednom, ali eto.

6) ona, misliš da li pije? ne, ne pije, ona niti jede niti pije. daj meni i njeno, da se ne baci.

7) ne pijem. šta, od izvorske vode? zanimljivo. ali ne pijem.

8) nemam ranac, zašto pitaš. onako? ne nije mi blizu auto. ustvari da, ne, nije blizu. zbog piva? da mi daš pivo? EEE PA BLIZU MI JE AUTO, može. hvala!

9) ...

Nema komentara:

Objavi komentar