18 lipnja 2016

ko o čemu...

brate otelih se pred kraj. a kao štedeo se usput. pride sa ove slike sve deluje tako pitomo i ravno, prosto da se zapitaš na šta potroših sat i po vremena. pride ne mogu nigde da nađem rezultate. pride moram da legnem što pre, jer sutra do 8:30 treba da smo nekih 180km odavde. budite mi dobro i nemojte da gledate fudbal, ionako se za godinu dana ničeg od toga nećete sećati. ali kako maestralno sam otrčao zadnje brdo, pa zadnji spust od 3km, i posle toga ono zakucavanje pa spust po makadamu u pretposlednjem kilometru, pa ono je za udžbenike. šteta što onaj slovenac kojeg sam samleo na sitnoj vodenici nije bio moja kategorija, ovako je kanda ispalo da sam se zabavljao u prazno. za utehu smo izdelili još jednu turu valjevskog, najprobranijim pijandurama, rizikujući da postanemo poznati kao Oni koji hrvatski narod namamljuju u poroke. ma baš me briga.

Nema komentara:

Objavi komentar