11 travnja 2017

Kamenjari - Lepetane

da bih se malo oslobodio straha od padanja, kamenja, korenja,
i da bih ujedno ojačao noge pred brdske polumaratone,
danas sam otišao na brdsko trail trčanje.
nije loše prošlo.

iako sam odustao od dvoumljenja između 14 i 21km,
i opredelio se za oprezan početak od 14km i sat i po lomatanja,
opet gledam sve profile Kragujevačke treking lige u subotu:

Кратка стаза
дужина: 14,3 км
висинска разлика: +- 634 m
PROSEČAN NAGIB 8.86 %

Средња стаза
дужина: 21,3 км
висинска разлика: +- 1070 m
PROSEČAN NAGIB 10.00 %

Дуга стаза
дужина: 32,2km
висинска разлика: +- 1408m
PROSEČAN NAGIB 8.75 %

~~~~~~~~~~~~~~

današnji trening
dužina: 13.9 km
visinska razlika +500 -495m (jbg tako je izmerio sat)
PROSEČAN NAGIB 7.16 %


dakle iako sam mislio da trčim neku "simulaciju trke",
ispalo je da sam trčao po dobrih 20% pitomijem profilu od onoga što me čeka!

prošle jeseni sam tri dana zaredom opalio punu verziju (18km) ovog kruga,
i otprilike sam prvog dana trčao sličnom brzinom kao danas,
pa sam onda drugog i trećeg dana malo popravljao prosek.

danas sam pak skratio krug za krajnji spust/uspon ka reci Gradac,
jer sam svestan (pazi ti njega???) da mi je forma u bunaru,
pa ne mogu baš da se batrgam prema starim aršinima...

dok sam trčao razmišljao sam u sličnom maniru i o celoj godini,
i u jednom času mi se kristalizovala ta ideja "polomljene godine":
ovo je verovatno jedina prilika da se zadovoljim Polovičnim Izborima.
ni mrtav ne bih trčao polumaraton na Plitvicama, uvek sam išao na 42.
isto tako nikada nisam trčao Sljemenski Krug (14km) nego uvek 42km.

ako mi se nakon tuce godina namestila takva situacija,
da jednostavno nisam ni sposoban da trčim 3.5 - 4 sata bez prekida,
eto dakle prilike da probam i te neke skraćene, ženske varijante.

bude li u meni pameti da ovo što sam smislio i sprovedem u delo,
mogla bi ovo biti jako zanimljiva, neuobičajena godina.

počela bi Beogradskim Polumaratonom koji naravno nikada
"nisam bio lud" da trčim, obzirom da sam merkao jedino 42km.
i nastavila se tako tim nekim polomljenim, skraćenim trkama.

Nema komentara:

Objavi komentar