16 kolovoza 2018

2x5

jutros sam po prvi put nakon dugo vremena otišao na jedan "pravi" trening
lagano kroz grad do parka na suprotnoj strani
tu se malo razgibao i minimalno istegnuo
otrčao 5km uzvodno magistralnim putem ka zapadu, prosek 4'15''/km

tamo zastao kod jednog čoveka kojem se odavno javljam kad protrčim ili prođem biciklom
mahnem ja mahne on i tako već desetak godina
a uvek je ispred kuće, pored puta mu je mala tezga sa medom i malinama
popio čašu vode i malo popričali, pa se vratio na asfalt
otrčao istih 5km nazad, prosekom 3'56''

zaustavio se kod iste česme u parku odakle sam i krenuo
pustio mlaz vode na glavu čitav minut, pa se tek onda napio
dotrčkarao nazad kući
uz futing od 2km koji sam već zaboravio,
nakupilo mi se 18km a nemam takav osećaj
popodne će biti nešto kratko i lagano, naravno

PS
kadenca uzbrdo mi je bila 186 a nizbrdo 189, kao na trci
eto i taj osećaj me je malo prevario
nisam mislio da tako brzo vrtim nogama
(obzirom da nisam imao dan odmora i pauze i štatijaznam)

Nema komentara:

Objavi komentar