05 kolovoza 2018

ego


šteta što se na slici ne vidi baš sve, ali evo o čemu se radi
strčavam nizbrdo na skroz off road treningu, kratkim delom puta po asfaltu, jedva par stotina metara između jednog makadama i drugog

baš na mestu gde bih trebao da skrenem levo, odatle nailazi momak na bicikli
revolveraškim refleksom potežem telefon i slikam ga,
no andro-govnoid nije stigao da izoštri pa je bajker ostao mutan

produžio sam dalje nakon što sam opalio "sliku momka NA SPOREDNOM PUTU"
nakon samo deset metara sam shvatio da sam i ja trebao tu da skrenem!

ali (ovo sam konstruišem priču da bi bila smešna)
verovatno sam pretpostavio da, obzirom da JA trčim GLAVNIM putem, a bajker dolazi sa SPOREDNOG, ja treba da se držim jelte GLAVNOG koji će me odvesti skroz dole u selo i na magistralu, suprotno mom planu da se držim vrha brda i pratim makadame skroz do grada

zaboga, gde bi jedan JA mogao da pomisli da je to levo i moja staza
mislim čovek dolazi sa sporednog puta, fuj
samo sam stigao da mu doviknem boktemazo promaših skretanje zbog tebe
tu je on nešto vikao bravo ja kao papagaj bravo i raziđosmo se u obostranom platonsko-pederskom lajkovanju

tako mi je palo na pamet to o Glavnom i Sporednom putu,
i algoritmu koji je to mogao da prenese u moju promašenu navigaciju

Nema komentara:

Objavi komentar