29 kolovoza 2018

samo 29

danas pak ne znam šta bih dodao datumu osim "duplo golo".
najgori početak dana sa još jednim nedospavanim jutrom, i katastrofom na trčanju.
bar da sam izvukao zamišljenih 8km i podnevnih desetak pa se sačuvao za predveče, no kilavo društvo se pobrinulo da mi i to propadne.
mislim da ni u podne neću nigde trčati koliko sam neraspoložen.
možda mi bicikla povrati malo volje za život.

nervozan sam kada mi propadnu planovi za koje sam imao i vremena i energije.
naravno da znam da sve to apsolutno ništa ne menja pred vikend.
šta god trenirao i koliko god se odmarao sve će se poravnati u petak i pola subote, i nikakav sat više ili manje neće bitno uticati na moju formu i rezultat.
uvek je najvažnija ta cela slika, big pikčr.

nakon 74km u zadnja dva dana je možda i bolje da danas ipak malo smanjim ambicije obzirom da je prva trka za tačno 72 sata (subota u 15h)
moram još koji put proveriti prognozu za slovenačku granicu, jer prema jučerašnjoj najavi u subotu ne bi trebala da pada obična kiša, već da nas bujica vrati u ravnicu kao da smo u kajaku na divljim vodama a ne u automobilu.

večernji PS

bicikla je ipak donekle popravila stvar.
noge su se malo razbudile.
sat kasnije krenuo sam na verovatno najduže zagrevanje u životu, od skoro sat i po.
šta ćeš, tako je ispalo.
nakon toga deset krugova u školskom dvorištu sa ubrzanjima na pravcu i laganim kaskanjem kroz krivinu asfaltne staze od 250m.


za kraj još malo rastrčavanja i sedenja na vrelom asfaltu.
nikakvo istezanje, gledali smo mačku kako se igra.
da ne trošimo kod kuće struju na televizor i diskaveri čenel.

Nema komentara:

Objavi komentar