01 kolovoza 2018

ipak ne

juče sam mislio da ću trčati dvaput lagano, ali nisam
uvek je bolje otrčati par kilometara lagano i uraditi u školskom dvorištu nekoliko ubrzanja i vežbi, nego trčati desetak kilometara lagano
ujutru sam pronašao jednu novu prečicu koje ranije nije bilo
odmah tu na 3-4 km od kuće
još malo ovde onde i 14km mi je bilo taman pred posao

ali, ovde imamo jedan novi momenat
naime u torbici oko struka sam nosio telefon, upravo zbog posla, ako nešto zatreba
pošto nisam imao sat, nisam gledao brzinu
ali sam svo vreme imao osećaj da idem dosta brže
prosto je delovalo da ću na kraju imati prosek oko 5'40'' a opet je bio skoro 6'
možda je to i do ovih patika koje su prešle 1650 km
ne vredi, moram ih razdužiti
pegasus 29
to su mi četvrte pegazusice
jednom bih mogao da izgooglam sve pa da im posvetim blog
mogao bih ovo mogao bih ono i na kraju ne bude ništa
od mogućeg života ostane samo mašta

ideja je da danas kako znam i umem otrčim 2x
to je dakle sreda, pa onda u četvrtak ujutru
u petak dan odmora a u subotu trka u ugljeviku na 10km
došlo je vreme da vidim neke konkretne cifre
nakon 3 ili čak 4 trke na/oko 10km letos, ova će biti najsporija ali ne žalim se
ako sam malo predahnuo, neka sam
i svejedno mi je kojom brzinom ću otrčati taj tempo trening u društvu
lepo mi je na trkama
drž ovoga drž onoga
malo pomeriš osećaj koliko možeš zagristi
kažem za nas koji ne treniramo nego nam je vreme između vikenda popunjeno laganinijem

Nema komentara:

Objavi komentar