02 kolovoza 2018

odrađeno

život ne treba odrađivati
život treba živeti
a ja sam eto četvrtak ujutru odradio, i samo napola živeo
ali ajd, valjda se računa i tih napola
otrčao sam na brdo iznad grada, pa se polukružno vratio nazad
kroz neke šume i blato i užas ali koga briga
ovih dana sam u nekom čudnom raspoloženju
kao da stojim na raskrsnici
od izvora dva putića
pa ne znam da li da krenem ovamo ili onamo
jer dok trepneš eto onih velikih trka
varaždin ljubljana
ili one sitne male trkice da ih sad ne vređam
bojim se uvrediće se
kako šta kako šta kako i zašto
u subotu idemo u ugljevik na cenera, okej
valjda će mi jovičić doneti još kilo meda
inače sam džabe putovao
mislim da je idućeg vikenda kanjiža
još nisam prostudirao taj event
ima nekih trka koliko ti duša ište
o tom po tom

Nema komentara:

Objavi komentar