21 kolovoza 2018

unapred

unapred uplatiti milion startnina ili unapred odlučiti koje trke trčati bez broja.
sve moraš unapred.
pritiskaju te sa svih strana.
na ulasku u supermarket platiš na kasi pa onda sa tim računom ideš između polica i uzimaš stvari.

danas sam bio preterano aktivan čak i po sopstvenim, poremećenim standardima. jutarnje jako brdsko tempo trčanje pa posao pa opet brdsko trčanje pa skoro 3h na bicikli i opet po brdma.

ceo dan sam bio polugladan i uveče se najeo i sad me to nervira.
nabija mi obavezu da i sutra preterujem.
jer jake večere predstavljaju svojevrsnu investiciju u Sutra.
pa videćemo.

btw OPET sam oborio rekord onog asfaltnog segmenta na Stravi kojeg sam ionako sâm napravio, nekoliko profila unazad.
onih 3.66km starog uspona koji još uvek nije restauriran.
onda obrišem profil pa mi sva dostignuća nestanu, pa jurišam ispočetka.
zabavi nikad kraja.

Nema komentara:

Objavi komentar