19 prosinca 2018

ni kolj dan

današnji dan iliti svetog nikolu, standardnih 13 dana nakon normalnog kalendara, eto slavi i srpska crkva. naime srpska crkva misli da je danas 6. decembar.


"on je uvijek korak ispred, ti, stalno malo kasniš"
peva sara renar, kao da šapuće srpskoj crkvi.
jedan od ona 24 lajka na jutjubu je ponosno moj.
predivna melodija i odlični luka geček na gitari.

https://www.youtube.com/watch?v=q3BvchURh20

šta se to ne sme klati na "ni kolj" dan, nemam pojma.
ja sam jutros krenuo na trčanje pa shrvan nekim osobno-lično-personalnim problemima malo zastao na pola da vidim šta ću, pa se ipak vratio kući.
ovaj put je ispalo manje a ne više, jer sam na 500m od kuće video da mi piše 8.3km.
fuuujjjj, pa ne mogu manje od harukija, ne moguuuu.
kolika to može biti motivacija, kad neki šuplji balon od trkača pretrči svakog dana 10km a tebi piše 8300m kuku jada i bede.
naravno da sam produžio ulicom dalje pa se vratio polukružno da bih na kraju stigao do neverovatnih inkrediblnih 10200, e to je već nešto vredno pominjanja.
koliko ću večeras, nemam pojma.
najeo sam se nekoliko puta, problemi nisu prošli, kako osobni tako ni lični ni personalni, a mrak ume uticati i tako da skratim i tako da produžim trčanje kada uđem u neki zen, kako reče onaj što peče rakiju.
lako je njemu ehh

Nema komentara:

Objavi komentar