16 prosinca 2018

tri-u-nedelji

jutarnji futing je bio malo brži od planiranog jer me je čekalo lopatanje, huh.
to sam podelio u nekoliko etapa.
popodne sam otišao na šetnju po bljuzgavici jer su rekli da će od sutra biti minus pa bljuzgavice više neće biti.
treba to iskoristiti dok još postoji.
kao što su rekli da će još malo nestati nafte na planeti pa valjda zato svi negde voze od jutra do mraka i samo toče toče toče benzin dok je još ovako jeftin.
ali pusti ti to, bljuzgavica je još jeftinija.
nakon večere (muesli!?) sam neko vreme terao sebe da izađem u hladnoću i na kraju sam šutnuo samog sebe u dupe.
plan je bio jasan i svaka promena nemoguća.
naime ranije u toku dana sam primetio da su u obližnjem tržnom centru nabavili mali bager kojim čiste parkinge i uličice, on to sve odnese na travnjak i već je napravio dva brdašceta.
obzirom da se tim počišćenim asfaltom oko celog tržnog centra može napraviti krug, i misleći da je tu negde oko 400-450m, odluka je bila naravno da tuda trčim.


imao sam nekih 50m po stabanom snegoledu u onim sitnim džombicama, i još toliko uličicom kojom izlaze auti međutim ovo nije beograd pa nema ni tolike gužve, u 20 krugova sam možda imao 4-5 bližih ali bezopasnih susreta.
i isto toliko sa pešacima kojima sam dotrčavao s leđa.
nakon nekog vremena sam shvatio da je krug oko 500m ipak, a kod kuće sam preciznom analizom ustanovio da sam u prvih 10 krugova pretrčao 4900m a u drugih deset krugova, nećete verovati, isto toliko.
imao sam 100m prilaska do ulaza na "stazu" a nakon 20-og kruga sam produžio još 100m dalje da bih kao pravi paćenik na gps-u ugledao magičnu brojku od 10.0 km.
trčao sam u nekim salomonkama za cestu/trejl jer nisam baš zamišljao neki ubitačan tempo trening, mada sam, priznajem, imao ideju da bih "malo brže trčao".
takođe sam bio u donjem delu trenerke i gore u nekom debelom duksu a preko njega najobičniji prsluk iz košarkaškog kompleta, pogodan zato što mu je džep tačno veličine telefona.
naime snimao sam na stravu a nisam nosio sat, ovako mi je lakše i imam taj korak manje da nešto spajam i prebacujem iz šupljeg u prazno.
sveukupno sam eto nakon dugo vremena na treningu (to je sve ono što nije trka) otrčao nešto brže od 9-10 km/h, jer sam nakon prvog slou moušn kilometra od 5.5 minuta ostale otrčao dovoljno brže da mi na kraju cener izađe oko 49'.
poslednjih nekoliko krugova se severna četvrtina staze opasno zaledila jer je sa te strane valjda duvao vetar a temperatura je od popodnevnih +1 spala na -3 po jednom odnosno -6 po drugom izvoru.
ja sam se bogme oznojio a dok sam došetao 200m do kuće ozbiljno sam se i sledio jer ovaj šalala duks baš i nije predviđen da bude naparen iznutra.
već prvi od "preostalih dana" decembra je jasno pokazao da ne planiram da ganjam nikakve okrugle brojke za ovu godinu nego sam pustio da inspiracija donese tu tešku odluku kako će mi preostale dve nedelje izgledati.

Nema komentara:

Objavi komentar