29 lipnja 2019

dan posle

sto puta sam stavio ovaj naslov jer svaki dan je dan posle nečega jbg
ovaj je poseban jer je došao nakon prekjuče a ne nakon juče i eto teme za blog
tog jučeta se ni ne sećam zbog onog piva, ili se ne sećam prekjučeta pa sam ga zamenio za juče, neka kombinacija toga biće

svani zoro udri grome

još uvek se nisam setio ko je ono bio u bosanskom novom što me pitao zašto sam tako propao sa rezultatima a i kao čovek uopšte a ja mu rekao da se trudim da ta dva idu uporedo, da ne osetim rascep ličnosti

osećam se kao onaj ginekolog koji je nakon treće smene u hitnoj i 5 porođaja, menjao kolegu u prvoj smeni pa odradio svoju drugu smenu, i nakon 24h buljenja u onu stvar shvati da su mu sa parkinga ukrali tojotu prijus, zvao taksi taksi zauzet, seo očajan u ponoć na tramvajsku stanicu i priđe mu ciganka od 80 godina i kaže joojjjj kaki si mi tužan i posran daj mi dvajes ojra da dignem suknju da ti pokažem onu stvar

e isto tako, kao da nikad iz prve ruke nisam posmatrao kako mi sve ide nizbrdo nego mi život kao radiotelevizija srbije stalno nudi iste reprize i još me tera da za to plaćam
kako god, pominjao sam neka trčanja, e pa sve je gore i gore

ovaj kašalj će i pored mlakih piva da ode na upalu pluća i odatle direktno bez presedanja u tuberkulozu TUBERKULOOOZZUUU pa to je ono što sam pre par dana zvao tifus, evo upalila mi se lampica, a kao da je bitno šta će mi na grobu pisati, kakve sam sudbine kurate ej murate murate i kamenorezac će biti pijan pa će napisati turboloza ona loza od 45 gradi, to će mi pisati da me je taj smrad ubio a nikad ga nisam štovao ni volio

Nema komentara:

Objavi komentar