19 lipnja 2019

whole lotta rosie

videh datum 19-06-19 pa je valjda logično da mi prvo na pamet padne 90-60-90 pa se onda setih i 42-39-56 iz pesme ac-dc koju nikada nisam preveo iz inča u centimetre pa nisam ni zamislio cenjenu Rozi, čuvaj mi Rozi, ili mi bar pomozi, mi smo kalabrezi sicilijanezi siamo cosa nostra.

i sad se setih dok ovo kucam, da sam noćas s nekim razgovarao na engleskom i rekao mu kako može da mi priča i na italijanskom jer ga jednako poludobro znam, a učinilo mi se da taj neko ubacuje neke talijanske reči u svoj engleski pa ko velim da olakšam komunikaciju. a sećam se i ko je to bio nego mi je na kraju rekla "aj lav ju" i tu sam se probudio i sad ne smem da odajem osobne podatke.

biće da će mi se jutros posrećiti glede trčanja jer nisam preterano umoran a ni onaj bol u leđima nije tako strašan, biće da posledice šamaranja bubrega od strane klima uređaja nisu tako opake kako sam se plašio.

juče sam otrčao asfaltnih brdskih 22km, a šta će biti danas nemam pojma. grafikon koji upoređuje vreme kontakta sa tlom leve i desne noge je opet jako zbunjujuć i na neki način nelogičan, možda bi bilo bolje da ni nemam te podatke.

noćas je tresla kiša kao iz kabla a budili su me i ovi mačići koje držimo u kadi da se ne razmile i ne zaseru celu kuću. u kadi samo šlajfuju kao gušter kad upadne u šerpu sa žitom, iz vremena kada nismo imali mačke pa smo hranili ptice a one nam uzvraćale ljubav desantom govana sa jelki.

sada više nemamo ptice ali mačke jednako seru i prekopavaju sve moguće saksije, a jedna od ove dve koje nemaju ni mesec dana je noćas dobila krvavi proliv tako da su joj dani verovatno odbrojani. popodne će kod vet-a ali mrka kapa da će preživeti. ta crno-bela mi je bila za nijansu i lepša od ove malo veće tigraste, sa nekim izrazito zelenim očima. kad smo ih doneli imale su oko 350g a sada jedna ima 370 a druga 340.

zanimljivo je to vreme oporavka, ujutru si umoran od jučerašnjeg trčanja a već u podne je puno bolja stvar. sada sam pak odmorniji ujutru nego što sam navikao, e sad, da li zato što sam juče trčao "samo" jednom a ne dvaput, ili jer sam trčanje ranije završio, mada ne puno ranije, ili šta je već razlog nemam pojma. a niko ni ne garantuje da ću na trčanju biti svež, možda već sa prvim koracima shvatim da je ovo jutro varljivo i prevrtljivo.

Nema komentara:

Objavi komentar