22 lipnja 2019

zar(e)đao

zaHrđao što bi rekla zapadna braća
mada je ideja bila da sam zaređao, ovo drugo je samo igra reči, usto sasvim prikladna
novi grad pa plitvice, iz vikenda u vikend zaređao na maratone
pa je delovalo da mi je krenulo nabolje, napokon
i rekoh taman da zaređam na ove letnje kratke trke
valjevo 10.6km kula 10km brčko 10.2km
i onda sam se nešto preračunao i u valjevu otrčao samo 5.5km

pa se u kuli nisam preračunao jer je prethodno iskustvo bilo i previše sveže, opečen na bacač plamena i od sveće sam se prepao
sticajem okolnosti tu sam trčao 5km u štafeti, verovatno 10 ne bih preživeo
ne mislim fizički, nego treba podneti taj očaj u duši dok si svestan koliko sporo moraš da trčiš ako nameravaš da tako istraješ do kraja

treća iz trilogije je ova današnja, treća zaredom sa večernjim startom
fakat je sve nekako isto, koliko god bilo različito
ovde je krug poveliki i nemaš kuda da se vratiš ako odustaneš, dakle do cilja se MORA doći
ideja je da krenem lagano i da pošto poto završim, usput doživevši još jedan poraz glede performance-a
idemo što dublje u očaj, možda je umesto da krećeš od nule još lakše ako krećeš iz minusa pa ćeš se jednog dana i nuli obradovati

strah me i da ukucavam u kalkulatore onih 21' i koliko sekundi (?) na 5km pa da vidim šta će mi predvideti za 10km, posebno jer sam iz vikenda u vikend duplo slabiji i bolesniji i glupo je išta očekivati
a kad imaš free startninu zašto ostati kod kuće i trčkarati uvek istim putevima
je
bi
ga

evo ipak sam stisnuo, i dobro je da sam stisnuo
dakle mislio sam da uz 21' na 5km ide 43' na 10km jer sam toliko i istrčao u bečeju u aprilu, ali aprililililili mcmillan kaže 44' (buahahaha)
plus je staza u brčkom dosta duža, dakle 45'
pa divno
krenem po 4'30'' na trku od 10km, predivno, kad si nekad kretao na maratone 4'/km, baš ono preprepreprepredivno

moram se prijaviti na stravi na onaj izazov last mile gde dobiješ značku ako zadnju milju trke istrčiš najbrže
ali hej, pa ja nemam stravu
baš sam to fino smislio
moram samo u tu svrhu napraviti profil pa ću ga u ponedeljak obrisati, kad završim blog
i tako

PS
a jel znate vi šta meni nije jasno?
kako sam uspeo u križu da otrčim 5km sa onim krvoločnim usponom na kraju, za 4'09''/km???????
to nije bilo puno daleko, veče pred jasku
a čak ni krašić nisam loše istrčao, opet po brdima, ne mogu da nađem prosek
ali neloš
ništa mi nije jasno

Nema komentara:

Objavi komentar