15 lipnja 2019

ide mi, ne ide mi

u jednom trenu sam čak i na papiru pravio planove za prethodna dva dana
podvukao liniju ispod poslednjih trčanja, odvojio dva dana za polu-odmor, počeo da popunjavam prepodneva i popodneva

iz nekog razloga mi nije palo na pamet da igde upišem ODMOR
nego sam krenuo bicikla ovde, bicikla onde, pešačenje, hmm, vrućina je, nećemo pešačenje, trčanje, kratko, hmm, možda
kada je idealno, 10x100m, trc, mrc

na kraju od svega nije ispalo ništa, svakog dana sam se provozao ujutru i popodne, pa će tako ispasti da sam imao dva i po dana aktivnog odmora, upravo isto koliko i pred trku prethodne subote koju sam usrao
... pa sam jedino to hteo da izbegnem, da ponovim sve ispred trke
i neverovatnim spletom okolnosti sam eto ipak uspeo, bravo za Ja!

kako bilo, nisam nikada trčao štafetu i zanima me kako će ovo izgledati
mislim da ćemo pre starta uvežbavati primopredaju čipa, jer treba da se sa jedne noge premesti na drugu, i taj čip je ustvari Štafetna palica
pa već prema tome ko će ići prvu a ko drugu izmenu, želim da uvežbamo taj trenutak da ne bi bespotrebno izgubili 10-ak sekundi

najavljeno je +34° tako da će najvažnije od svega biti pravilno procenjivanje effort-a, a adrenalin štafete je pojeo skoro svu svoju decu od nastanka atletike do dana današnjeg
najzabavnije su štafete 4x100m gde doslovno svi odsprintaju prvih 200m, nekako prežive do 300m, i zatim bezmalo umru u ciljnom pravcu trčeći na pokočenim nogama

Nema komentara:

Objavi komentar