23 lipnja 2019

žurba

a evo šta sve može da se dogodi u žurbi
čak su i halucinacije moguće
imam kao što se vidi na slici ispod dva ista para ovih asics hyper tri
kada su se jedne delimično spljeskale, pojavila se još veća akcija pa sam uzeo još jedan par "za džabe" da ih imam za trke, a ove stare mogu za treninge ili kao cipele ili takođe za trke ali po nekim razvaljenim cestama gde je greota trošiti nove


uz svaki par su osim običnih stizale i one rastegljive triatlonske pertle, za brzo navlačenje, pa sam samo promenio one zvrčke na vrhu, da bih po tome što brže raspoznao stare od novih
na starima sam ostavio ove žute, a na nove (levo) sam stavio plavo-narandžaste sa asics noosa 10
stare su stajale na stepeništu zajedno sa još tuce patika trenutno u opticaju, a nove su bile odmah pored u kutiji
i šta se dogodilo u subotu u podne kada sam se spremao za Kulu?

došao kući sa 40' brzog okretanja pedala u cilju eliminacije suvišne vode iz naduvenih nogu, protrčao stepeništem i ugledao ove hyper tri
hmmmm, a ko kaže da treba da trčim kratke trke u noosa ff, koje imaju jako višu petu, ako sam proteklih godina čak i polumaratone trčao u ovim hyper tri?
nije kilogram težine baš TOLIKA razlika valjda?

pogledao sam koje boje im je ova stezaljka, VIDEO da je plava, zaključio da je to onaj noviji par i spustio ih na dno stepenica, da kasnije produže u auto
nakon trke dok sam ih vraćao u kuću, GLE, ovo je stari par sa zelenom zvrčkom


okej, da ne bude sad prevelika drama oko toga, u to podne pre trke su (excel kaže) imale ovoliko kilometara, opet su na slici dve leve, novija i starija
štaviše možda razlika u istrošenosti izgleda i veća nego razlika u kilometraži, nemam pojma
da li bih umesto 4'24''/km trčao pola sekunde po kilometru brže ili ne bih, da li bi mi koraci bili po četvrt milimetra duži, ko to može znati?
što je bilo bilo je

važnija stvar je (zato i blog, ovo je sve bio uvod) da su me ove patike "naterale" da 90% trke otrčim na srednjem/prednjem delu stopala bez ikakve svesnosti o tome da gazim petom
10% staze koji se sastoji iz nizbrdica i par kratkih segmenata gde sam poželeo da napravim promenu i predahnem, otrčao sam gazeći petama onako svesno i namerno
i to je najveća razlika između dosadašnjih trka ove godine i Kule
možda otud i viša kadenca i kraći korak, jer nije bilo onog dohvatanja petom previše unapred
kada je doskok na prednjem delu stopala onda je korak kraći, logično, da bi se u tom deliću sekunde težište opet namestilo na svoje idealno mesto

Nema komentara:

Objavi komentar