19 kolovoza 2019

devetnaesti devetnaeste

ovaj blog sam već napisao pa mi se obrisao.
nakon jutarnjeg trčanja koje je ispalo neplanirano nategnuto, morao sam na sanitarni pregled pa odatle na posao i skroz sam se pokočio i prenapregao.
jedan od onih dana koje bi skroz suprotno osmislio kada bi ti dali drugu priliku.
al dobro, preživeo sam, ili sam barem tako mislio.
kada sam popodne krenuo na trčanje, biciklom, shvatio sam da mi ništa ne ide.
jedva sam kotrljao pedale i nakon nekoliko kilometara sam okrenuo nazad ka gradu.
računam, ako odem 10km daleko, nakon trčanja mi se uopšte vraćati kući, ostaću tamo negde nizvodno da spavam u travi.

vezao sam biciklu puno bliže kući no na +34 mi je sve delovalo teško i nemoguće, pa sam uspešačio taj prvi strm kilometar dok nisam došao do oboda grada.
kada sam potrčao bio sam iznenađen lakoćom u nogama koju nisam ni sanjao a kamoli očekivao.
hmmm, pa ja bih ovako mogao još dosta kilometara da trčim.
no ono u glavi, da ne mogu, bilo je nekako jače.
kao da sam unapred odlučio da će mi biti teško, pa sam zanemario to što mi se učinilo da osećam u nogama.
nastavio sam još neko vreme da šetam, zaustavio i obrisao fajl na stravi i primetio da mi je došla neka poruka.
zastao sam u hlad pa malo kasnije seo u travu i počeo da pišem isti ovaj blog.
kada sam bio na pola prebacio sam se na poruke i nastavio dopisivanje pa se pokušaj trčanja pretvorio u izlet, šta fali.
kasnije sam shvatio da mi se u aplikaciji blogger nije sačuvalo ništa od napisanog.

zanimljiva je ta situacija koju obično mrzimo iz dna duše.
u 99% sličnih ćemo samo napisati "sve mi se obrisalo, ukratko, pisao sam o tome i tome i mrzi me opet i ajd ćao".
potrebno je biti lud i besposlen i uporan kao mazga da bi se sve urađeno pa prosuto uradilo iznova.
objašnjavajući sam napsisao 3x više od originalnog bloga, a da tu temu 19-19 nisam ni dotakao.
naime danas mi je bio jedan od tri 1/3 rođendana, jer horoskopska godina ima tri vatrena znaka i samo oni mogu predstavljati te neke MEĐUrođendane.
po toj logici je danas trebao da mi bude bogzna kako dobar i jak dan, a eto nije.
možda se nešto nepotrošene energije prenese u sutra, bumo vidli.

Nema komentara:

Objavi komentar