29 kolovoza 2019

u znaku devetnaestice

Čemu služi blog
1 da bi zaradio
2 da bi pokušao da zaradiš
3 da bi se hvalisao
4 da bi se žalio
5 da ispuniš višak slobodnog vremena
6 da zalečiš, previješ, neki kompleksić
7 da navataš ženske
8 da potkrepiš lažno ubeđenje da si u ičemu uspeo u životu

Pa eto
Bliži se ta trka za koju sam dobio broj na poklon
A drug je dobio taj broj gratis pa se sad ispalo ne-etički (znam da ne treba crtica ali bez crtice mi izgleda ko štamparska greška) da nasledim to, i da ne platim nikom ništa, a opet kako da odbijem poklon dobijen na poklon ?
I onda juče nekako sjebem stomak, noćas me boleo i 2/3 noći nisam spavao, a jutros sam sav kao pokošen.
Prepodne malo bicikle, tek koliko da nahranimo neke štence lutalice, tojest malo nije svakom malo, bilo je 25km
Popodne malo biciklom pa evo na pešačenje hajking šetuckanje planinarskim stazama i fingers crossed da sutra opet budem onaj stari
Btw nikad nisam shvatio zašto se Onaj mlađi zove Onaj stari
Ma dovedi me i u iskušenje,
znam da ti je to glavna zabava,
ali i izbavi me od zla,
mislim,
završi strofu do kraja.

Nema komentara:

Objavi komentar