20 kolovoza 2019

kraj Lava

ne znam kada se menja horoskop a Devica mi je jedan od najnejasnijih znakova tako da sam malo na Ničijoj Zemlji.
Lava sam ispratio, ili ispraćam sa jednim više-manje solidnim trčanjem popodne:

na jutro nisam baš računao jer smo se uvalili u silne obaveze oko napuštenih životinja pa je na dnevnoj bazi potrebno prelaziti na desetine kilometara.
nema veze, jutarnja bicikla je prijala mada je opet sve ispalo poprilično nategnuto, sveukupno skoro dva sata na dva točka.
popodne, kao da mi je to bilo malo, još sat vremena plus sat trčanja opet jednim novim putem.
na putu sam da apsolviram par sela u okolini, smeštenih u brdašcima, i osim što su sve makadami a ne asfalti poprilično liče na ona sela kuda se trče polumaratoni u Jaski ili Krašiću, a Vrbovec je ipak dosta ravniji krajolik.

pomenuto trčanje je uobičajeno krenulo kilavo, teške noge, trom osećaj, no posle par kilometara su se razvezale pa mi je delovalo da sam nastavio istom brzinom koliko god se nagib povećavao.
strčavanje po onom manjem delu koji je asfaltiran je prošlo fluidno, iako sam bio svestan da trčim brže nego što je poželjno na +34°.

Nema komentara:

Objavi komentar