09 svibnja 2020

i jopet

i proturaju priče
da sve rakije liče
kad je flaša pri dnu
pa dobro
možda jedna na drugu
al nijedna na nju

znači pokidao si care sa ovim stihovima,
i nije bitno ni koja je Ta
ni na koju Nju (neko ne liči)
ali ovo je toliko
što bi ovi new-opismenjeni rekli
PREORIGINALNO
da je zauvek ostalo GENIJALNO

0

danas sam nekoliko puta zastao na vožnji, da zapišem nešto
te beleške idu ovako, koristim onaj novi viberov fazon
"piši samom sebi"

(treći put gledam šta sam napisao i treći put čitam "zasrao na vožnji")

1

kad kažu "unutrašnji život"
to jest "ima bogat unutrašnji život"
pa to ti je jedini život brt
ako ti je on prazan
onda ni nemaš život
možeš vazda* blenuti u nešto šareno ali ako ti je u glavi tišina svejedno je u šta bleneš
jer ionako, kao što je stalno ponavljao Kicoš - ii kraljevi i hulje, podjednako u crno bulje

1*

upravo mi je sinulo da je reč vazda došla od vazda' to jest vazda(n) to jes (vas)celi dan, eto nije loše ni to kad ti tako nešto tresne na pamet

2

loš dan
nikad stić
moj mlađi brate
planine do neba
(to ja pevam svom mauntin bajku, ali ipak stigosmo, ide sledeći blog)

3

kaže Lola:
odem do mosta da snimim 
šta je tamo Džibra muljala sa komšinicom, 
vidim neku kao kućicu i kutiju s granulama ali prc!, 
metar pored sedi Adminka... 

rekoh Loli, što nisi upalila jutjub 
i pustila joj Bobu Stefanovića 
"kažu mi da još si uvek samaaaa" 
ahahahsjshahajshahajhs

4

sad ovde ide i previše materijala za samo jedan blog pa se nadajte da ćete ostatak čitati sutra, pusicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

(PS
da daaa, evo piše se, piše se)


Nema komentara:

Objavi komentar