24 svibnja 2020

radio garden

život mi se preselio u aplikacije,
pola dana sam u mapmyrun i excelu
a pola dana u radio gardenu i shazamu

piše da u Londonu ima 298 radio stanica
tek ako bih proverio koliko ih ima u Beogradu Zagrebu i Los Anhelosu mogao bih da nešto zaključim iz onog prvog broja, a ovako ništa
drugi podatak kaže da sam toliko jašao biciklu zadnjih 5 nedelja da sam u proseku pretrčao samo po 21km tjedno, nije čudo što mi se sve manje trči kad već tako progresivno zapeknjavam
zato sam u zadnjih 7 tjedana vozio 200km bicikle nedeljno, što je obzirom na zaključane policijske vikende u prvoj polovini tog perioda i loše vreme u drugoj polovini opet neloše kao i ono zadnje neloše što beše, šta god da beše

evo sad sam uvatio neki radio medulin ali na kompjuteru nemam shazam pa ne mogu da vidim šta ide a mrzi me da paralelno palim mobitel
upalio sam mobitel piše da je ovo r.e.m. mada bih mogao da se zakunem da bih onaj unjkavi glas prepoznao i bez ušiju, nemam pojma
sad sam odvrteo na poreč s tim da na kompjuteru svaki istarski grad ima stanice i radio rijeka i radio pula i još nekoliko istih, a na telefonu nema, u poreču samo jedna, u rovinju samo jedna, a za radio capodistria piše da je iz trsta!
hmm

piše da sam napravio 10.313 koraka na 11.900m što daje prosečan korak od 115cm što pak znači da sam ipak trčao nekakav tempo ili tempić obzirom da mi je kad trčkaram korak jedva preko metar i kad god opalim sliku patika deluje da su mi obe na zemlji, možda je tu deo saučesništva pao i na kilo viška preko uobičajena dva kila viška ko će ga znati

vreme je najavljeno, paaa, ne "blagi užas" nego teški užas sve do sledećeg ponedeljka i otprilike ću morati svaki suv dan da se otisnem na biciklu da se ne bih odjednom prezasitio trčanjem
prosto ću morati da zažmurim na jedno oko, stisnem dupe i izađem i na +13 i na +16 bez gunđanja što nije full sunčano ili bez vetra, a ionako će to sve spasti na samo dan ili dva dana smrzavanja, sve ostalo će da budu trčkaranja kroz 19 nijansi sivog, fujčić

Nema komentara:

Objavi komentar