27 svibnja 2020

one of those days


upao mi prst u kadar i mrzi me da opsecam sliku, a i kap u centru objektiva je napravila privid sunca koje se probija kroz krošnju.
slika je zanimljiva zbog toga što je iza drveta sever, odakle je duvao jak vetar i nosio kišu, pa ovaj suvi deo asfalta uopšte nije ispod drveta gde bi bilo logično da bude, nego je izmaknut dobrih desetak metara.

no kiša je svakako bila najavljena i nije mogla da pokvari laganu vožnju od 30-ak kilometara, jer sam kontao da nakon dva trčanja u jednom danu, sutradan mogu malo i da pričuvam noge.
jedino sam se brinuo zbog zaista niske temperature jer mi prsti po pravilu promrznu ispod +10° ako nemam rukavice, no izgleda da je i ovih 11.5 bilo dovoljno mlako iako kiša smanji doživljenu temperaturu za još nekoliko stepeni. 

Nema komentara:

Objavi komentar