17 kolovoza 2020

tralala

 


jedan sasvim običan dan
ujutru je ispalo 12km trčanja, do pola po planu puta a od pola improvizovano
nema veze
pa posao, valjda zaraditi ako ti se troše tolike kalorije
pa je ispalo da sam džabe strepeo od kiše
jes bilo poluoblačno a slikao sam i onaj oblak u obliku zeca
ili zec oblika oblaka, jezička brzalica
onda sam kao turistički vodič proveo Lolu nekim novim asfaltom
smešni su ti puteljci gde misliš da ćeš izaći "onamo"
a odjednom se pojaviš na skroz drugoj strani sveta
nakon razdvajanja se ona sjurila velikim asfaltom
a ja sam malo odjezdio u utvrđivanje mtb gradiva
makadamčići i zemljančići levo desno itd itd
tražio neke mačiće ispod jednog mostića pa ih nisam našao
ko zna gde su odlutali
videću prognozu za naredne dane
onaj spisak "za proći tuda" je jedva načet, a leto podosta zabušava
plus posle svake kiše treba sačekati par dana
jer svi putevi budu blatnjavi pa se sporo ide
a i gubi se puno vremena na čišćenje bajka
i tako

Nema komentara:

Objavi komentar