30 kolovoza 2020

terapija erapija rapija apija pija ija ja a

naslov je već po sebi terapija kao ga ponoviš tri puta a tek ako bi ga ponavljao sat vremena ne dao bog nikome. kučići su se nešto razlajali pa sam odvrnuo neki stoner do daske ili kako ga već nazvati, guglajte "Holy Moly by Blues Pills" album, ja sam ga pustio celog sa bandcampa a nadam se da ima neka stvar i na jutubetu.

elem vožnja, nisam snimao do planine i od planine jer to znam da ima okruglo 28km, nisam snimao ni prvi deo obilaska oko planine severnom padinom zvanom Dijavica i onda sam gore pred Debelo brdo primetio da je nasut put kao ono pred asfaltiranje i umesto da se sjurim nazad u grad velikim putem ja zavrnem levo i uđem u srce Povlena. nakon kilometar i po je taj nasut lep put otišao negde desno ka jugu a ja sam nastavio malo lošijim putem ali ne zadugo, jer sam naišao na neko grotlo u koje se silazi toliko razrovanim zemljanim putem da sam imao opciju da pokušam da poginem, ili da guram biciklu, ili da idem toliko sporo dok mi ne proključaju kočnice pa dalje vidi šta ćeš.

okrenem nazad pa onim natabanim putem za koji znam samo sa karte, no i on se završi posle par kilometara i pređe u običan seoski planinski puteljak ali ssvim ok za biciklu, od jednog seljaka dobijem potvrdu da taj put silazi na asfaltić koji povezuje Pašnu ravan i Makovište i tu napravim još jedan kiks i umesto da vatam levo ka Makovištu ja se naglavačke spustim u najnižu tačku Kosića znači kao u bunar da sam upao. prolazio sam tuda nekoliko puta i svaki put rodio mečku, par puta sâm, par puta s Lolom u oba smera, jednom sa pobratimom Vladom kada je on imao kramponke pa leteo po makadamima a ja terao slick pa mu na asfaltu terao penu na usta.

jedino dobro u svemu je što sam naišao na česmu koja nije na asfaltu nego odmah iznad i inače nikada za nju ne bih saznao, a sada znam i gde treba da skrenem kad sledeći put budem išao kontra smerom od Makovišta ka Povlenu, biće 200m manje uspona i spusta, a evo i kako nekako to gore izgleda.

danas sam malo obrnuo redosled pa prvo napisao jučerašnji dnevnik, sada sledi opet odlazak kod veta i sat i po sunčanja kad mu vreme nije, pa ondak odmah na bajk dok još traje ovo kratko toplo leto, možda mu je ovo i predzadnji dan nikad ne znaš.