24 kolovoza 2020

suuntostrava

evo ovako je to bilo
juče je u najavi bila kiša za noćas no kad su me oko 3 probudili psi i kad sam izašao da prošetam po vrtu da vidim šta se to događa (ništa kao i uvek) video sam vrlo malo oblaka i uglavnom zvezdano nebo, a za vreme doručka je Lola rekla da su iz prognoze u međuvremenu skroz izbacili kišu

rekoh odoh ja biciklom na reku pa ću odatle dalje na trčanje, i smislim kuda na brdo i koliko krugova koje dužine i nizbrdo do bicikle i taman ulećem pod tuš pola sata pre posla
po planu je sve išlo nekih pola sata i onda su krenule prve kapi koje su se za desetak minuta pretvorile u kišicu a za još 15-ak minuta u pravu kišu
obzirom da sam se opremio za DAN BEZ KIŠE tu se odjednom pojavila hrpa problemčića koji su u zbiru prevagnuli da odlučim da plan nažalost mora da se menja

1) "za svaki slučaj" sam ispred poslednje prodavnice otcepio jednu kesicu za voće/povrće i ubacio je u džep, i čim je kiša počela da ozbiljnije pada ubacio sam unutra telefon i vezao kesicu u čvor (hteo sam da ponesem sat ali je bio napunjen na samo 40% a ja sam planirao preko dva sata trčanja pa sam morao da uzmem telefon). nakon nekoliko minuta čačkanja i proveravanja nekako smo se dogovorili oko rukovanja pa sam čak i jedan LAP uspeo da stisnem no u nekom trenu se sve zakočilo pa nije hteo da se otključa prepoznavanjem lica i zapovednim tonom mi je rekao da ga moram otključati otiskom prsta. KROZ KESU VEZANU U ČVOR? MOKRIM PRSTIMA OTKLJUČATI MOKAR TELEFON?

2) umesto kačketa sam poneo traku za glavu JER ĆE BITI SUVO a traka se lakše iscedi i glava lepše diše KADA JE SUVO no ovako sam bez "šilterice" bio osuđen na isprskane naočari koje izobličuju sliku i praktično manje vidiš kroz njih nego bez njih, a opet nisam poneo ni torbicu oko struka JER ĆE BITI SUVO (imam čak i nepromočivu) pa ni njih nisam imao gde jer je više od pola kruga makadam tj kamenjar pa trčati po klizavom kamenju sa naočarima u jednoj a telefonom u drugoj ruci zvuči kao recept za katastrofu

3) neko je rekao "klizavo kamenje"? naravno da sam pošao u prvim patikama koje sam ugledao na polici JER ĆE BITI SUVO i ko bi se sad zadržavao biranjem patika za suvo za mokro za trail za cestu bla bla bla najbrže je da uzmeš baš te prve s reda, a prve s reda obično stoje najstarije i najizrokanije pa sam čak bio i srećan što ću ih možda pocepati i napokon baciti. MEĐUTIM mokro kamenje možda ne bi ni bio problem u nekim iole našaranim po đonu patikama, ja sam izgleda uzeo neke za kako se zove ono kad te vuku gliserom a ti se skijaš po vodi. čak sam se prošle godine na Divčibarama smejao drugu iz kluba koji je kupio iste takve i otišao da trči gore po kamenjaru i zemlji, rekoh PA NISU TI TE PATIKE ZA OVAJ TEREN, KAMENJE I PRAŠINU, a eto ja danas uzeo isti model za isti teren pa još po kiši, bravo ja.

i tako sam umesto uzbrdo + 4 kruga otrčao uzbrdo + 2, pošao da strčim nazad i shvatio da je NEMOGUĆE jer kombinacija kamenjara i klizavih patika tj zemlje/blata i naočara koje kapljicama to kamenje pomeraju po pedalj napred nazad i stalno me zezaju, morao sam da stanem i završim fajl. nakon nekoliko minuta klizanja nizbrdo i par oopppsss otklizavanja sam se dokopao asfaltića i dotrčao do kuće. onako mokar do gole kože nisam ni pomišljao da sednem na biciklu (ako već imam bolji izbor) nego sam je ostavio vezanu na reci pa ću posle posla otrčati po nju ili odšetati, svejedno. 

prvi fajl je ispao 10.66km (i 506m uspona, 353m spusta) a drugi fajl u drugoj aplikaciji (nisu mi trebalo lap-ovi je ispao savršeno presavršeno komplementarnih 5.33km što zajedno daje 15.99 - kao u Lidlu da sam trčao. više sreće u sledećem izvlačenju...

Nema komentara:

Objavi komentar